Tylko w ciągu ostatnich 10 lat, Szkołę ukończyło ponad 2000 sprzedawców i menedżerów z ponad 400 firm.

Oto ich opinie.

Grzegorz Piotrowski
p.o. Kierownika Zespołu Wsparcia Sprzedaży Biuro Bancassurance i Ubezpieczeń Masowych STUnŻ ERGO Hestia SA

Udział w Szkole Zarządzania Sprzedażą to świetny sposób na porównanie własnych umiejętności z wiedzą doświadczonych trenerów McHayes&Steward Group. Osoby prowadzące zajęcia to praktycy, stąd ogromną wartością wykładów jest możliwość poznania doświadczeń innych, na bazie których możliwe staje się doskonalenie własnych kompetencji w zarządzaniu działem sprzedaży. Wiedza teoretyczna otrzymywana w formie ciekawych i przystępnie napisanych materiałów…

Danuta Żukowska – Dyrektor Sprzedaży
Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Cardif Polska S.A.

Szkoła Zarządzania Sprzedażą to studia, które szczerze polecam wszystkim praktykom sprzedaży, dla wzmocnienia i usystematyzowania wiedzy i umiejętności w obszarze zarządzania sprzedażą. Zajęcia prowadzone są w atrakcyjnej formule przez charyzmatycznych coachów biznesowych. Dobór tematów, dynamika zajęć, utrwalanie nabytych umiejętności podczas praktycznych treningów grupowych oraz e-learningu zadowolą najbardziej wymagających studentów. Niezaprzeczalną wartością studiów jest ich interdyscyplinarny…

Adam Brzeski – Lider Regionu
Schneider Electric Polska

Na szkolenie zostałem zaproszony niemal z dnia na dzień, jednak nie mogę zapomnieć o mojej pierwszej reakcji – znowu…. Pierwsze chwile po rozpoczęciu zajęć pokazały, że warto było przyjechać i dotrwać do końca. Zajęcia różnorodne zarówno pod względem z merytorycznym jak i sposobu prowadzenia. Każdy z Wykładowców wnosił niezmierną energię połączona z wiedzą, co dało…

Tomasz Ślak – Terytorialny Kierownik Sprzedaży
Henkel Polska

Już od pierwszych minut zajęć w Szkole Zarzadzania Sprzedażą które rozpoczęły się  z Pawłem Pawłowski wiedziałem iż to będą super zajęcia  ktoś spyta dlaczego a to dlatego iż kadra szkoleniowa jest niesamowita każdy z wykładowców ma inne podejście inne spojrzenie na dane zagadnienia potrafią wciągnąć uczestników w dyskusje czy inne formy o których pisać nie…

Sławomir Górny – Regional Sales Manager
COTY

Szkoła Zarzadzania Sprzedaży to jedno z niewielu miejsc w Polsce które w sposób kompleksowy przygotowuje managerów sprzedaży do zarządzania zespołami, motywowania i uświadamiania im roli jaką powinni pełnić w dzisiejszym świecie biznesu. Niewątpliwie ogromnym atutem tej szkoły są wykładowcy, charakteryzujący się dużą profesjonalnością ale również doskonałym przygotowaniem merytorycznym. Ważnym elementem który zasługuje na uwagę jest…

Robert Grabarczyk – KAM Key Account Manager
OSRAM

Zajęcia to cos więcej niż tylko wykłady prowadzone przez profesjonalna kadrę. Niezależnie od poziomu każdy uczestnik jest w stanie pogłębić lub usystematyzować swoją wiedzę w zakresie sprzedażowym/managerskim. Dobrze dobrany program działań przekłada sie na aktywne zdobywanie nowych technik odzwierciedlając efekty w codziennym trybie działania . Przyjazna atmosfera wpływa na komfortowe uczestnictwo oraz możliwość zdobycia nowych…

Artur Wanik – Key Account Manager
Bakalland S.A.

Na wstępie chciałbym wszystkim polecić Szkołę Zarządzania Sprzedażą. Wysoka efektywność zajęć, profesjonalne podejście do problemów związanych ze sprzedażą i omówienie wszelkich wątpliwości związanych z nią były przekazywane w sposób bardzo przestępny i zrozumiały. Zajęcia prowadzone przez praktyków a nie teoretyków to jest strzał w 10! Wszystko to skłania mnie do ogólnej bardzo wysokiej oceny przeprowadzonych…

Carlos Kruszewski Pinto – Key Account Manager
Brown Forman Polska Sp. z o. o.

Poznałem wyzwania jakie wiążą się z efektywnym Zarządzaniem Działem Sprzedaży, a także zdobyłem solidną wiedzę teoretyczną która będzie podstawą moich dalszych działań na drodze do skutecznego Zarządzania Działem Sprzedaży. Udział w szkoleniu umożliwił mi wymianę swoich doświadczeń z koleżankami i kolegami z innych branż, dzięki czemu mogłem nauczyć się czegoś więcej od bardziej doświadczonych managerów.…

Tomasz Seremet – Regionalny Dyrektor Sprzedaży
Ecol-Unicon Sp. z o.o.

Dziękuję serdecznie za możliwość wzięcia udziału i poszerzaniu swojej wiedzy w Szkole Zarządzania Sprzedażą – Zarządzanie Działem Sprzedaży. Szkolenia (poszczególne sesje) w mojej ocenie odznaczały się wysokim profesjonalizmem i zaangażowaniem zarówno organizatorów jak i trenerów. Przekazane treści i wiedzę będę chciał wykorzystać w praktyce, zarządzając moim zespołem sprzedaży. Jeszcze raz bardzo dziękuję i obiecuję, że…

Michał Tatara – Dyrektor ds. Dystrybucji Nowoczesnej i HoReCa
TARCZYŃSKI S.A.

No cóż, Szkołę prowadzą 4 Żywioły, nawet można powiedzieć, że są jak 4 pory roku, każdy trener jest inny, lecz nie można jednocześnie wskazać najlepszego, właśnie to jest największym atutem tej Szkoły, różnorodność trenerów i ich podejścia do prowadzenia zajęć. Pierwsze szkolenia, gdzie człowiek nie mógł się doczekać następnego zjazdu, dużo „świeżego” spojrzenia na Zarządzanie…

Izabela Krzystek – Senior Key Account Manager
Henkel Polska Sp. z o.o.

Szkoła Zarządzania Sprzedażą to przede wszystkim trenerzy z olbrzymią wiedzą i praktycznym doświadczeniem, a jednocześnie sporym dystansem do siebie i poczuciem humoru. Cykl szkoleń zorganizowany był z niebywałą dbałością o networking podczas spotkań oraz poza nimi, praktyczne materiały do wykorzystania w pracy i nie tylko, miłą i otwartą atmosferę do wymiany poglądów i opinii oraz…

Paweł Oleksiewicz – Dyrektor Handlowy
Prosave.pl

Jeśli zabieganym szefom działów sprzedaży zależy na zdobyciu praktycznej wiedzy, świetnych kontaktów oraz pozyskaniu materiałów gotowych do natychmiastowego wykorzystania w codziennej pracy powinien skorzystać z oferty Szkoły Zarządzania Sprzedażą i ukończyć kierunek Zarządzanie Działem Sprzedaży. Oto kilka powodów dlaczego – Przede wszystkim program – jest dopasowany do potrzeb szefa sprzedaży i odpowiada na jego codzienne…

Dominika Radziwonka – L&D Sales Executive (Europe&Asia)
Bibby Financial Services

Bardzo dziękuję za udział w szkoleniu dot. sprzedaży doradczo – eksperckiej. Zajęcia przeprowadzone zostały w profesjonalny i bardzo ciekawy, aktywizujący uczestników sposób. Podzielenie szkolenia na bloki tematyczne i zróżnicowane osobowości prowadzących spowodowały, że przyswajanie wiedzy było czystą przyjemnością. Najważniejsze jednak jest to, że nowe informacje i sposób ich przekazu będę wykorzystywać w mojej pracy zawodowej,…

Anna Zabielska – Sales Department Manager
ADGAR Conference Group

Udział w zajęciach Szkoły Zarządzania Sprzedażą był dla mnie niezwykłym doświadczeniem. Wiedza zdobyta podczas warsztatów z pewnością przyczyniła się do spojrzenia z nowej perspektywy, a nabyte kompetencje mają trwały wpływ na styl zarządzania moim zespołem. Natomiast studium przypadku innych uczestników kursu, było inspirujące i dało mi możliwość zetknięcia się z podobnymi zagadnieniami w zupełnie różnych…

Wojciech Dyja – Kierownik Okręgu
Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja

Szkoła Zarządzania Sprzedażą to bardzo kompleksowe szkolenie, które było dla mnie niepowtarzalną okazją do rozwijania umiejętności z zakresu zarządzania działem sprzedaży. Zajęcia prowadzone przez doświadczonych trenerów – praktyków oraz możliwość wymiany doświadczeń z innymi uczestnikami rozwiązały wiele problemów, z którymi zmagałem się w codziennej pracy. Szkolenie jest bardzo dobrze przygotowane zarówno od strony technicznej (obsługa,…

Michał Sobański – Szef Biura Sprzedaży Eksportowej
LOTOS Asfalt Sp. z o.o.

Już od pierwszego zjazdu wiedziałem, że czas spędzony w Szkole Zarządzania Sprzedażą będzie bardzo produktywny. Jest to niewątpliwie jedno z najlepszych szkoleń sprzedażowych dostępnych na rynku. Abstrahując od miłej obsługi, świetnie przygotowanych trenerów-praktyków i bardzo dużej ilości praktycznej wiedzy sprzedażowej poznałem wiele ciekawych osób, a wspólna wymiana doświadczeń na pewno przyda się w dalszej karierze…

Artur Piegat – Senior Key Account Manager
Tchibo Coffee Service Polska

Jako Absolwent kierunku Account Management serdecznie zachęcam sprzedawców zajmujących się kluczowymi klientami do udziału w zajęciach. Oprócz olbrzymiej dawki wiedzy przekazanej przez fantastycznych trenerów-praktyków, zajęcia w Szkole są również okazją do nawiązania bezcennych kontaktów biznesowych z koleżankami i kolegami z innych firm oraz zrobienia wspólnych interesów. Przyjemne z pożytecznym.

Piotr Kwaśny – Key Account Manager DIY
PPG Deco Polska

Najlepiej wydane pieniądze z budżetu szkoleniowego!!! Dziękuję za czas spędzony z Wami gdyż już po pierwszym zjeździe zainspirowany wykładem wdrożyłem pewne narzędzia w swojej organizacji. Wysoki poziom merytoryczny wykładowców, duża ilość przygotowanych materiałów, praktyczne przykłady i bardzo sympatyczna forma prowadzenia wykładów to Wasza przewaga i siła rynkowa.

Piotr Linkiewicz – Kierownik ds. rozwoju sprzedaży
Kompania Piwowarska

Dwudniowe zjazdy były dość wyczerpujące, ale obcowanie z fantastycznymi wykładowcami-praktykami w pełni rekompensowało spędzony czas. Wiem, że wiele z tego o czym dyskutowaliśmy podczas zjazdów wprowadzę do swojego repertuaru w zakresie zarządzania.

Ireneusz Wojciechowski
Toyota Bank Polska

Cykl szkoleń Zarządzanie Sprzedażą to bardzo dobra inwestycja czasu i pieniędzy (…) Świetna atmosfera i bezpośredni kontakt podczas zajęć wywołują wysokie zaangażowanie uczestników. Duży ukłon także w stronę osób zajmujących się samą organizacją, komunikacja oraz opieką na miejscu podczas dni zjazdowych. Gratuluje i serdecznie polecam.

Paweł Maciejewski – Kierownik zespołu sprzedaży
ING usługi finansowe

Szkoła Zarządzania Sprzedażą to doskonały pomysł dla ludzi sprzedaży z wielu branż. Pierwsza rzecz to idealna organizacja i informacja dla każdego uczestnika: godziny zajęć, materiały, dodatkowe zajęcia, atmosfera. Wszystkie te elementy dają możliwość skoncentrowania się na doskonaleniu wiedzy i umiejętności. Idealnym pomysłem jest rozłożenie materiału w czasie i wspomaganie go e-learningiem czego nie dają standardowe…

Krzysztof Fot – Key Account Manager
Credin

W kilku krótkich słowach chciałbym podziękować za możliwość bycia uczestnikiem na prowadzonych przez Państwa firmę 4 miesięcznych szkoleniach. W mojej opinii szkolenia te są bardzo pomocne i doskonale przygotowują do pracy w branży sprzedażowej. Korygują zachowania rutynowe na które osoba pracująca już kilka lat w handlu jest narażona. Na pewno polecę tego typu szkolenie znajomym.

Adam Sienkiewicz – customer development director
Sagra technology sp. z o.o.

Szkoła Zarządzania Sprzedażą to bardzo dobra inwestycja w własny rozwój. Ciekawe zajęcia merytoryczne, uzupełnione wieloma cennymi przykładami z praktyki są prowadzone w bardzo przystępnej formie. Wykładowcy to wybitne osobowości, na zajęciach których nie można się nudzić.

Łukasz Jezior – Właściciel
Active Medica

Zdobyte informacje pozwoliły mi od samego początku trwania Szkoły efektywniej wykonywać moją pracę, nauczyły jak skutecznie zarządzać zespołem i motywować go do osiągania coraz lepszych wyników. Oprócz cennej wiedzy, którą zdobyłem podczas zajęć, poszerzyłem również grono kontaktów biznesowych, które mam nadzieję, że zaowocują w przyszłości – z pełnym przekonaniem polecam udział w Szkole Zarządzania Sprzedażą.

Viorel Trif – Menedżer sprzedaży
Caparo Forging: Bomet

Szkolenie było fantastycznie przygotowane, strona praktyczna, jak i merytoryczna była również na wysokim poziomie. Organizację i przebieg szkolenia uważam za udany i chciałbym podziękować wam organizatorom za opiekę merytoryczna i czuwanie nad całością.

dr Witalis Marczyk – Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu
Algeco Sp. z o. o.

Szkoła Zarządzania Sprzedażą to inspiracja do tego aby chciało się chcieć. Mi się zawsze chciało się chcieć lecz po ukończeniu Szkoły chce mi się chcieć jeszcze bardziej i przekazywać to chcenie innym.Dziękuję polecam Szkoła godna uwagi oraz zaufania!!!

Pawel Kręciwilk – Specjalista ds. Sprzedaży
Huhtamaki Foodservice Poland

Cykl szkoleń, w których miałem możliwość i przyjemność uczestniczyć, był jednym z nielicznych tak profesjonalnie i fachowo przygotowanym i przeprowadzonym. Kadra wykładowców prezentuje najwyższy poziom merytoryczny. Przekazywana wiedza w wielu przypadkach poparta była realnymi przykładami. Dodatkowo, platforma e-learningu, coś jeszcze niespotykanego w innych dotychczasowych szkoleniach, pozwalała na poszerzenie wiedzy, jak również stanowiła doskonałe narzędzie pomocne…

Grzegorz Cebula – Sales Manager
Metalis Polska

Bardzo interesujące szkolenie, ciekawe podejście do tematu oraz bardzo pozytywne wrażenia jeśli chodzi o sposób przekazywania informacji. Trenerzy świetnie przygotowani, otwarci i widać, że lubią to, co robią oraz potrafią zainteresować tym innych. Bardzo dużo ciekawych i praktycznych informacji przedstawionych na konkretnych przykładach – nie sama teoria. Polecam wszystkim głodnym wiedzy, którzy nie chcą tylko…

Marcin Konieczny – Sales and Merchandising Manager
Virgin Mobile Polska Sp. z o.o.

Jako jeden z nielicznych pewnie Absolwentów miałem okazję brać udział w obydwu kierunkach realizowanych w ramach Szkoły Zarządzania Sprzedażą i poznać wszystkich wykładowców. Obydwa kierunki były dla mnie bardzo ciekawą przygodą edukacyjną, raz bardziej z perspektywy menedżera sprzedaży, innym razem z perspektywy sprzedawcy. Jeśli kiedykolwiek powstanie trzeci kierunek – spotkamy się ponownie. Polecam!

Łukasz Tejkowski – Senior Key Account Manager
JTI Polska Sp. z o. o

Szkoła Zarządzania Sprzedażą to jeden z najlepszych kursów, w jakich brałem udział. Uważam, że tematyka poruszana na kierunku „Zarządzanie zespołem sprzedaży” jest niezbędna w pracy każdego managera sprzedaży, który ma pod swoimi skrzydłami zespół handlowców i odpowiada za realizację planów sprzedażowych. Z kolei kierunek „Account Management” jest idealnym wprowadzeniem w kanony pracy z kluczowymi Klientami,…

Marina Hornostajewa – Jr. Area Export Manager
Oceanic S.A.

Przede wszystkim, z pełną świadomością, mogę polecić Szkołę Zarządzania Sprzedażą. Szkolenie inne niż jakiekolwiek z poprzednich szkoleń, organizowanych przez znane szkoły. Usystematyzowanie wiedzy, zdobycie ciekawych i przydatnych kontaktów – dla mnie główne plusy.

Krzysztof Ramotowski – Dyrektor Generalny
European Advertising Group

Po raz pierwszy od kilku lat miałem okazję odczuć jak ważna w szkoleniach jest atmosfera, myślenie, aktywność prelegentów i uczestników. To daje niezwykły komfort nauki i pracy w ramach wykładów i case study. Bardzo wysoko oceniam bogatą ilość praktycznych przykładów, poziom merytoryczny wykładowców oraz ich zapał w przekazywaniu wiedzy. I najważniejsze dla mnie – wykorzystanie…

Marlena Karbowniak – Dyrektor Rozwoju Biznesu
KOW Sp. z o. o.

Ukończenie Szkoły Zarządzania Sprzedażą to jedno z ważniejszych moich osiągnięć w I połowie tego roku. Wiedza, sposób prowadzenia zajęć, przygotowane materiały i platforma e-learningowa sprawiają, że nauka jest lekka, łatwa i przyjemna. Polecam tę szkołę każdemu, kto chce  sprawdzić poziom swoje wiedzy zarządzając już działem sprzedaży jak i tym, którzy planują to czynić w niedalekiej…

Ewa Marzecka – Kierownik Działu Wsparcia Sprzedaży
Emitel Sp. z o.o.

Kilka lat temu ukończyłam kierunek Account Management – sprzedaż doradcza, z udziału w którym byłam bardzo zadowolona. Po kilku latach uznałam, iż czas na dalszy własny rozwój, więc zamiast szukać na rynku szkoleń, wybrałam po raz kolejny Szkołę, ponieważ cenię sobie wysoką jakość szkoleniową. Tym razem kierunek jaki wybrałam to Zarządzanie Działem Sprzedaży i muszę…

Magdalena Kuchciak – Doradca Klienta
Mitko

Na początku chciałabym podziękować za profesjonalny cykl szkoleń. Pani wsparcie techniczne, pomoc w nawet najdrobniejszych wątpliwościach oraz nieustanny uśmiech powodowały, że czułam się ‚dopieszczona’ w każdym calu!Jestem zaszczycona, że mogłam brać udział w tak wysokim merytorycznie poziomie szkoleń i poznać profesjonalistów w każdym calu! Postawa każdego z wykładowców oraz Pań jest dla mnie prawdziwym wzorem…

Wiesława Frankiewicz – Specjalista ds. handlu
Ravenol

Cykl wykładów, w których miałam przyjemność uczestniczyć na kierunku „Account Management” był dla nie bardzo pomocny i interesujący. Zarówno przekazana wiedza, jak i zajęcia praktyczne, pozwolą mi na dalszą pracę nad sobą. Na tym szkoleniu oprócz solidnej dawki teorii pozyskałam również nową energię i motywację do pracy. Wykładowcy są fantastyczni, z ogromnym zasobem wiedzy, doświadczeniem…

Wojciech Marusiński – Dyrektor ds. Strategii i Rozwoju
VALVEX S.A.

Udział w zajęciach Szkoły Zarządzania Sprzedażą zainspirował mnie do innego spojrzenia na dział i pracowników, innego modelu zarządzania a wiele przedstawionych na wykładach rozwiązań zacząłem wprowadzać do codziennej praktyki. Oczywiście nie do przecenienia jest również możliwość wymiany doświadczeń i podzielenie się swoimi pomysłami i rozwiązaniami z innymi uczestnikami kursu. Udział w Szkole daje możliwość poznania…

Mariusz Gontarek, Key Account Manager
DROSED S.A.

Z przyjemnością mogę polecić szkolenie „Sprzedaż Doradczo- Ekspercka” w Szkole Zarządzania Sprzedażą, z uwagi na wysoki poziom merytoryczny wykładów jak również dobre przygotowanie wykładowców. Mam tu na myśli nie tylko wiedzę z prezentowanych tematów, ale też łatwość udzielania odpowiedzi na różne trudne sytuacje, które zdarzają się w codziennym życiu handlowca. Odbyte szkolenie pozwoliło mi na…

Jacek Żak, Key Account Manager
Sery ICC Pasłęk

Bardzo Państwu dziękuje za możliwość uczestnictwa w tak profesjonalnych szkoleniach (a mam punkt odniesienia, bo przez te kilkanaście lat mojego „życia handlowego”, uczestniczyłem w wielu spotkaniach, szkoleniach, zjazdach i na tle innych moim zdaniem Wy jesteście prawdziwymi MISTRZAMI- mam tu na myśli organizację szkolenia, materiały zarówno te które otrzymywaliśmy w trakcie szkoleń, jak i te…

Grzegorz Orczyk. National Key Account Manager
UPECO

Szkoła Zarządzania Sprzedażą – najlepszą inwestycją w rozwój kadry menedżerskiej dla każdej organizacji sprzedażowej. Program doskonale dobrany. Wykładowcy to szkoleniowcy na najwyższym poziomie, posiadający wieloletnia praktykę. Program Zarządzania Działem Sprzedaży gorąco polecam.

Sylwia Brzycka – Export Manager
La Brosse et Dupont

Dziękuję Szkole Zarządzania Sprzedażą za zorganizowanie szkolenia ze sprzedaży doradczo-eksperckiej. Tematyka szkolenia jest ciekawa a rzetelnie przekazana wiedza zapewne okaże się przydatna dla wszystkich, którzy mają do czynienia ze sprzedażą. Na pochwałę zasługuje również pomysł zorganizowania spotkania integracyjnego, podczas którego uczestnicy nie tylko wymienili doświadczenia zawodowe, ale też świetnie się bawili. Najbardziej w pamięć zapadło…

Paweł Bukowski – Key Account Area Sales Manager
Energizer Group Polska

Szkoła pokazała mi nowe możliwości w dotychczasowo wykonywanej pracy. Pomogła mi obecnie świeżo patrzeć na coraz to nowe wyzwania, co pomaga mi dobrze reagować na zmieniający się obraz otaczającej mnie rzeczywistości. Wiele rozwiązań przedstawionych mi na zajęciach zaimplementowałem już w mojej organizacji, znacznie podnosząc jej efektywność. Szkoła pozwoliła mi się rozwinąć i ukierunkować na dalsze…

Krzysztof Bartuszek – Pełnomocnik Zarządu / Dyrektor ds. Rozwoju
Securitas Polska

Szkoła Zarządzania Sprzedażą” to bardzo ciekawa inicjatywa. Brałem udział w wielu szkoleniach, ale żadne z nich nie systematyzowało wiedzy z obszaru zarządzania sprzedażą w tak klarowny sposób. Nieocenionym atutem Szkoły są wykładowcy, charakteryzujący się świetnym merytorycznym przygotowaniem i doświadczeniem zarówno zawodowym jak i życiowym, którym chętnie dzielą się podczas zajęć. Genialna atmosfera oraz charyzma i…

Rafał Pędraś – Przedstawiciel handlowy
.JAWO

Szanowni Państwo, dziękując Waszej Szkole za profesjonalne zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia w którym miałem przyjemność uczestniczyć, o kierunku „Sprzedaż doradczo-ekspercka”, chcę przekazać, iż jesteście godnym polecenia ekspertem na rynku szkoleniowym. Profesjonalne prowadzenie zajęć oraz przekazane materiały szkoleniowe zasługują na wysoką ocenę. Zdobytą wiedzę oraz techniki zaprezentowane podczas szkolenia trenerskiego sukcesywnie wykorzystuję w codziennej pracy.

Andrzej Stańczyk – National Sales Manager
Index Food

Bardzo dziękuję za szkolenie, które było przeprowadzone bardzo profesjonalnie i nie było nudne jak większość szkoleń. Zapisując się myślałem, że nie dam rady wysiedzieć tyle godzin, że będzie nudno. Okazało się jednak, że zajęcia były bardzo intensywne i interesujące oraz dały mi wiele podpowiedzi w rozwiązywaniu trudnych spraw. Prowadzący zajęcia bardzo kompetentni. W przyszłości chętnie…

Jacek Łęgowski – Regionalny Kierownik Sprzedaży
IBSS Biomed S.A.

Szkoła Zarządzania Sprzedażą nie okazała się tylko kolejnym kursem zakończonym uzyskaniem dyplomu lecz bardzo profesjonalnie poprowadzonym szkoleniem z egzaminem, który świetnie usystematyzował moją wiedzę. Uzyskanie certyfikatu ukończenia tej Szkoły było prawdziwym wyzwaniem!. Każdy zjazd odkrywał przede mną coś nowego i pozwalał uzyskać informacje, które pozwolą mi w przyszłości lepiej wykonywać moją pracę nie tylko pod…

Katarzyna Zawadka – Key Account Manager
Arteo

Udział w Szkole Zarządzania Sprzedażą był dla mnie niepowtarzalną okazją do rozwijania umiejętność z zakresu sprzedaży. Umiejętności, które nabyłam podczas zajęć rozwiązały wiele problemów, z którymi zmagałam się w codziennej pracy. Udział w SZS na nowo wzbudził we mnie radość z tego, czym zajmuję się na co dzień i przypomniał, dlaczego wybrałam ten zawód. Również…

Anna Koszarska – Key Account Manager
Nestle Waters Polska

Cieszę się, że mogłam uczestniczyć w szkoleniu, które nie szkoli kolejnych rzeszy teoretyków, ale kładzie nacisk na usystematyzowanie zdobytej wiedzy i jej wykorzystanie w praktyce. Gorąco polecam.

Janusz Rupacz – Dyrektor ds. Sprzedaży i Koordynacji Sprzedaży Grupy
Organika

Witam, w Szkole Zarządzania Sprzedażą wszystkie wykłady były prowadzone przez praktyków, połączenie teorii z praktyką było tym cenniejsze, że w trakcie wykładów i ćwiczeń mozna było wymienić doświadczenia zarówno z osobami prowadzącymi zajęcia jak i z pozostałymi uczestnikami, dodatkowo ciekawy program e-learning (psychologia sprzedaży) minusem była zbyt mała ilość godzin zajęć dziennie.

Joanna Piekarniak – Key Account Manager
Hoop

Szkolenie (Account Management – sprzedaż doradczo ekspercka) dało mi ogromny zastrzyk pozytywnej energii. To co było mówione na pierwszym wykładzie, że nasza postawa kształtuje zachowania, znalazło odbicie w moim podejściu do codziennej pracy.Ciekawie prowadzone zajęcia i duży profesjonalizm wykładowców pozwolił zaczerpnąć wiele treści kluczowych do doskonalenia postawy eksperta-doradcy. Dziękuję

Marcin Mazurek – Doradca Klienta
XSolve

Dziękuję bardzo za przeprowadzone szkolenie. Dzięki prowadzącym, w osobach praktyków sprzedaży, trenerów NLP i profesjonalnych negocjatorów mogłem poznać zagadnienia sprzedażowe z życia wzięte a nie suche, książkowe fakty i regułki. Zdobyta wiedza bardzo przydaje mi się w codziennej pracy i co najważniejsze mam wrażenie, że znacznie podniosła moje kwalifikacje co daje mi dużo więcej pewności…

Jarosław Mokrzecki – Dyrektor Handlowy
Agrimpex

Szkoła jest dla mnie miejscem gdzie szkolą profesjonaliści – praktycy. Wykładowcy, którzy mnie szkolili to ludzie przekazujący wiedzę w sposób „życiowy” – praktyczny. Myślę, że niektóre z wykładów pozostaną w pamięci wszystkich uczestników, którzy brali w mich udział (razem ze mną). Zagadnienia, które trzeba przyznać, że są dla większości słuchaczy trudne do przyswojenia były przekazywane…

Anna Twardowska – Key Account Manager
Clovin

Ukończenie tego kursu przyniosło i przynosi wiele zmian w mojej pracy i nie tylko. Świeże spojrzenie na stare sprawy , usystematyzowanie mojej wiedzy oraz wiele przykładów przytoczonych na kursie pozwoliło mi na inne rozmowy z moim kontrahentami. Zrozumiałam co ich boli i jak do nich mówić. Na bieżąco wprowadzałam zmiany w pracy podległych mi handlowców.…

Szymon Mordasiewicz – Dyrektor Działu Obsługi Klienta
ACNielsen

Szkoła Zarządzania Sprzedażą to miejsce w którym praktycy mówią do praktyków. To poczucie, że prowadzący zajęcia „zjadł zęby” na tym, o czym mówi podnosi efektywność spotkań do potęgi. Zajęcia są intensywne i wymagające skupienia natomiast fakt że z każdego spotkania wychodzi się z koszem przemyśleń i pomysłów powoduje że pożegnałem się ze Szkołą z żalem…

Jacek Kurys – Key Account Manager
CeDo

Jestem pracownikiem działu handlowego od 14-tu lat. Kurs w Akademii Trenerów Sprzedaży przewijał się w moich planach od dawna. Wiosną tego roku zacząłem szkolenie i to z wielkim zainteresowaniem i pożytkiem. Dobrze zaplanowane tematy i świetni, profesjonalni szkoleniowcy. Zajęcia prowadzone w szybkim tempie nie pozwalają na zapomnienie po co się tu spotkaliśmy. Jeśli wydaje się…

Krzysztof Szachniewicz – Regionalny Kierownik Sprzedaży
Reckitt Benckiser

Niesamowite aby spotkać w jednym miejscu tylu pasjonatów. Zaangażowanie, ciekawa, aktywna forma przekazu nie pozwalająca ani przez chwilę na wdarcie się nudy. Świetnie dobrany zespół wyjątkowych trenerów, potrafiących inspirować i ta grupa … nie łatwo o taki klimat.

Artur Modzelewski – Kierownik Przedstawicieli Farmaceutycznych
ZIAJA

Szanowni Państwo, w związku z ukończeniem szkolenia chciałbym podziękować wszystkim prowadzącym za w pełni profesjonalne merytoryczne przygotowanie i poprowadzenie wykładów, które dzięki licznym ćwiczeniom pozwoliły mi na pełniejsze zrozumienie i analizę przedstawionych tematów. Tak jak w życiu codziennym tak i w tej szkole główny nacisk kładzie się na praktyczne przedstawienie i rozwiązanie zagadnień, a teoria…

Przemysław Meller – Kierownik ds. Klientów Kluczowych
AGRO-DANMIS

W końcu udało mi się odnaleźć szkolenie przeznaczone nie tylko dla korporacji, ale także dla firm o mniej rozbudowanych strukturach. Wykładowcy z ogromną wiedzą i pasją, którą dzielą się z innymi, inspirując do wzmożonych działań. Polecam każdemu nie tylko ze względu na przekazywaną wiedzę- wielu z Nas w indywidualnej rozmowie z trenerami uzyskało konkretne sposoby…

Adam Lewandowski – członek zarządu i dyrektor do spraw rozwoju

Szkoła Zarządzania Sprzedażą to naprawdę porządna oferta szkoleniowa. Każdy dzień zajęć był uczciwie przepracowany, zarówno po stronie wykładowców, jak i uczestników. Mnóstwo praktycznej wiedzy wypływającej z praktyki biznesowej, co pozwalało szybko znajdować odniesienia do faktycznie napotykanych sytuacji. Trochę mały nacisk na tematykę sprzedaży usług doradczych, ale obiecano poprawę. Wiem, że z otrzymanych materiałów i notatek…

Agnieszka Kawalec – Dyrektor Departamentu Telesprzedaży, Pion Sprzedaży i Marketingu
Multimedia

Szkoła zarządzania sprzedażą to „Strzał w dziesiątkę”. Usystematyzowanie zdobytej już wiedzy, wymiana doświadczeń, a przede wszystkim świeże spojrzenie na wiele aspektów. Sposób przekazywania wiedzy to ogromny atut trenerów. Mnóstwo przykładów jasno wskazuje, iż mówimy wyłącznie o praktykach. Podczas wykładów zapomniałam o istnieniu czasu – to chyba najlepsza rekomendacja. Gorąco polecam.

Jacek Kalkowski – Sales Manager / Site Manager
Tama Polska

Szkoła Zarządzania Sprzedażą” to zdecydowanie najlepsze ze szkoleń, w jakich brałem udział. Świetna, profesjonalna kadra prowadząca to nie jak w wielu szkoleniach tylko teoretycy, lecz ludzie z wieloletnim doświadczeniem praktycznym, od których można się bardzo wiele nauczyć. „Zarządzanie działem sprzedaży” pozwoliło nie tylko zaczerpnąć ogromnej wiedzy z zakresu zarządzania zespołem ludzi, ale co najważniejsze odkryć…

Arkadiusz Janicki – Dyrektor Handlowy
Lubawa

Szkoła godna polecenia, zajęcia zorganizowane w sposób spójny, kolejne zajęcia odkrywają nowe, ciekawe zagadnienia, które z całą pewnością wprowadzę do swojego działu sprzedaży. Liczę na dalszą owocną współpracę oraz możliwość odbywania dodatkowych szkoleń. Kadra szkoleniowa z zaangażowaniem przedstawiająca zagadnienia z obszarów za które odpowiadają, widać i czuć że to ludzie z pasją, wiedzą i praktyką.…

Sebastian Loranty – MBA , Sales Manager Capital Goods
Aperam Stainless Services & Solutions Poland

Gorąco zachęcam do udziału w szkoleniu Zarządzanie Działem Sprzedaży. Szkolenie to daje kompendium wiedzy w przedmiotowym obszarze. Doskonali prowadzący potrafią wzbudzić zainteresowanie kolejnym spotkaniem już pod koniec bieżącej sesji. Tym bardziej, że całość przekazywanej wiedzy podają w oprawie stylu coachingowego. Szczególną zaletą uczestnictwa w szkoleniu jest baza kontaktów nawiązanych z kolegami z danej edycji. Zdecydowanie…

Adrian Wojciechowski, Menadżer ds. Szkoleń na Europę Północno-Wschodnią
Unilever Food Solutions

W obecnej edycji zdecydowaliśmy, że udział weźmie 3 naszych bardzo dobrych i doświadczonych Doradców Kulinarnych ds. Sprzedaży. Z jakiego powodu? Program jest spójny z planem rozwoju dla w/w osób a praktyczny sposób prowadzenia warsztatów efektywny. Uczestnicy ocenili zarówno zawartość merytoryczną szkolenia jak i stronę organizacyjną bardzo wysoko. Dlaczego skorzystamy w przyszłości z programu dla najlepszych…

Bartosz Wójcik – Koordynator sprzedaży
W.W.Ż. Profi

Program zajęć na kierunku Account Management – Sprzedaż doradczo-ekspercka dobrany jest w sposób, umożliwiający przypomnienie i uzupełnienie wiedzy z wielu dziedzin, powiązanych z efektywną współpracą z klientami. Wiedza i doświadczenie prowadzących zajęcia przedstawiana jest w bardzo ciekawy sposób, często na przykładach „z życia wziętych”. Szkołę Zarządzania Sprzedażą polecam zarówno osobom, które przeszły już wiele cykli…

Wiesław Kubasik – dyr. operacyjny

Długo zastanawiałem się ,zanim podjąłem decyzję o swoim udziale w Szkole Zarządzania Sprzedażą. Nie potrzebnie. Po zapoznaniu się z programem stwierdziłem ostatecznie, że wiedza zdobyta w tej Szkole może mi w dużej mierze pomóc w mojej codziennej pracy zawodowej. Podjąłem decyzję i dzisiaj z tego kroku jestem bardzo zadowolony. Zajęcia prowadzone były przez profesjonalistów z…

Andrzej Kudra – Specjalista ds. sprzedaży
Fabryka Pomp i Armatury MEPROZET

Z pewną rezerwą zgłosiłem swój akces, ale już po pierwszym zjeździe okazało się, że to bardzo dobra inwestycja. Dziś powiem, że to Moja Szkoła i najlepiej wykorzystany czas w procesie doskonalenia zawodowego ostatnich lat. Polecam wszystkim świetnych trenerów, bardzo kompetentnych fachowców, którzy potrafili zaciekawić, zainspirować i stworzyć niezapomnianą atmosferę. Na uznanie zasługuje także wysoka kultura…

Aleksandra Światek – menedżer klienta
BMM

Szkolenia bardzo bogate w treść i obalające wiele dotychczasowych mitów na temat technik sprzedaży. Absorbujący wykładowcy i sposób prowadzenia zajęć. Wiele można wykorzystać i wprowadzać na bieżąco już w trakcie trwania szkoleń. Jedynie czego mi brakowało, to trochę mała ilość przykładów ze sprzedaży B2B długoterminowej. Głównie przykłady z coachingów dotyczyły sprzedaży akwizycyjnej.

Grzegorz Loranty – Przedstawiciel Handlowy Lafarge Cement
Cementownia Kujawy

Dla mnie, zajęcia miały przede wszystkich charakter odkrywczy i porządkujący zbiór wiedzy jakiej nabyłem pracując z klientami. Zajęcia z negocjacji, były wybitnie inspirujące. Chciało się chcieć i taki stan mam nadal. Studia polecam wszystkim moim znajomym, którzy również zawodowo są handlowcami.

Wojciech Brzdąkiewicz Key Account Manager
Marcopol

Szkoła godna polecenia. Wykładowcy to wybitni fachowcy w swoich dziedzinach, to ludzie z pasją wiedzą i praktyką. Najlepsze szkolenie w jakim uczestniczyłem, gorąco polecam dla osób które szukają rzetelnych szkoleń. Naprawdę warto.