DPS

Nr 1

Szkolimy czołówkę

Absolwent

szs 2 kierunki

Opinie absolwentów Szkoły Zarządzania Sprzedażą

Carlos Kruszewski Pinto – Key Account Manager

Brown Forman Polska Sp. z o. o.

Poznałem wyzwania jakie wiążą się z efektywnym Zarządzaniem Działem Sprzedaży, a także zdobyłem solidną wiedzę teoretyczną która będzie podstawą moich dalszych działań na drodze do skutecznego Zarządzania Działem Sprzedaży. Udział w szkoleniu umożliwił mi wymianę swoich doświadczeń z koleżankami i kolegami z innych branż, dzięki czemu mogłem nauczyć się czegoś więcej od bardziej doświadczonych managerów. Mam poczucie iż dzięki szkoleniu rozwinąłem swoje kompetencje w zakresie zarządzania zespołem sprzedaży, jestem przekonany, że zdobyta wiedza pozwoli mi na objęcie coraz to większej odpowiedzialności związanej z rozwojem naszych ludzi. Dziękuję Brown-Forman za daną mi szansę, zachęcam wszystkie firmy do tego aby w taki sposób motywowały i rozwijały swoich menedżerów!

Tomasz Seremet – Regionalny Dyrektor Sprzedaży

Ecol-Unicon Sp. z o.o.

Dziękuję serdecznie za możliwość wzięcia udziału i poszerzaniu swojej wiedzy w Szkole Zarządzania Sprzedażą – Zarządzanie Działem Sprzedaży. Szkolenia (poszczególne sesje) w mojej ocenie odznaczały się wysokim profesjonalizmem i zaangażowaniem zarówno organizatorów jak i trenerów. Przekazane treści i wiedzę będę chciał wykorzystać w praktyce, zarządzając moim zespołem sprzedaży. Jeszcze raz bardzo dziękuję i obiecuję, że będę namawiał naszego Prezesa do skierowania kolejnych menadżerów na organizowane przez Was szkolenia.

Michał Tatara – Dyrektor ds. Dystrybucji Nowoczesnej i HoReCa

TARCZYŃSKI S.A.

No cóż, Szkołę prowadzą 4 Żywioły, nawet można powiedzieć, że są jak 4 pory roku, każdy trener jest inny, lecz nie można jednocześnie wskazać najlepszego, właśnie to jest największym atutem tej Szkoły, różnorodność trenerów i ich podejścia do prowadzenia zajęć. Pierwsze szkolenia, gdzie człowiek nie mógł się doczekać następnego zjazdu, dużo „świeżego” spojrzenia na Zarządzanie działem Sprzedaży. Szkoda że już to koniec.

Izabela Krzystek – Senior Key Account Manager

Henkel Polska Sp. z o.o.

Szkoła Zarządzania Sprzedażą to przede wszystkim trenerzy z olbrzymią wiedzą i praktycznym doświadczeniem, a jednocześnie sporym dystansem do siebie i poczuciem humoru. Cykl szkoleń zorganizowany był z niebywałą dbałością o networking podczas spotkań oraz poza nimi, praktyczne materiały do wykorzystania w pracy i nie tylko, miłą i otwartą atmosferę do wymiany poglądów i opinii oraz niesztampowe metody szkoleniowe. Polecam!

Artur Wanik – Key Account Manager

Bakalland S.A.

Na wstępie chciałbym wszystkim polecić Szkołę Zarządzania Sprzedażą. Wysoka efektywność zajęć, profesjonalne podejście do problemów związanych ze sprzedażą i omówienie wszelkich wątpliwości związanych z nią były przekazywane w sposób bardzo przestępny i zrozumiały. Zajęcia prowadzone przez praktyków a nie teoretyków to jest strzał w 10! Wszystko to skłania mnie do ogólnej bardzo wysokiej oceny przeprowadzonych szkoleń, a zdobyta wiedza na 100% pozwoli na wykorzystanie jej w codziennej pracy.

Dominika Radziwonka – L&D Sales Executive (Europe&Asia)

Bibby Financial Services

Bardzo dziękuję za udział w szkoleniu dot. sprzedaży doradczo – eksperckiej. Zajęcia przeprowadzone zostały w profesjonalny i bardzo ciekawy, aktywizujący uczestników sposób. Podzielenie szkolenia na bloki tematyczne i zróżnicowane osobowości prowadzących spowodowały, że przyswajanie wiedzy było czystą przyjemnością. Najważniejsze jednak jest to, że nowe informacje i sposób ich przekazu będę wykorzystywać w mojej pracy zawodowej, a te które do tej pory wykorzystywałam, nabiorą charakteru i jeszcze bardziej ją urozmaicą. Polecam to szkolenie zarówno młodym jak i starszym stażem Sprzedawcom, chcącym się rozwijać, uczyć, aby ich ciężka praca stała się bardziej efektywna i satysfakcjonująca. Dzięki temu szkoleniu łatwiej i lepiej można zrozumieć Klienta, jego potrzeby i znaleźć rozwiązanie na długoletnią współpracę. Wyrazy uznania dla Organizatorów, Prowadzących i władz McHayes&StewardGroup.

Anna Zabielska – Sales Department Manager

ADGAR Conference Group

Udział w zajęciach Szkoły Zarządzania Sprzedażą był dla mnie niezwykłym doświadczeniem. Wiedza zdobyta podczas warsztatów z pewnością przyczyniła się do spojrzenia z nowej perspektywy, a nabyte kompetencje mają trwały wpływ na styl zarządzania moim zespołem. Natomiast studium przypadku innych uczestników kursu, było inspirujące i dało mi możliwość zetknięcia się z podobnymi zagadnieniami w zupełnie różnych środowiskach pracy. Niesamowite było to, do jak ciekawych wniosków prowadziły nasze rozważania. Z przyjemnością rekomenduję uczestnictwo w Szkole Zarządzania Sprzedażą.

Wojciech Dyja – Kierownik Okręgu

Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja

Szkoła Zarządzania Sprzedażą to bardzo kompleksowe szkolenie, które było dla mnie niepowtarzalną okazją do rozwijania umiejętności z zakresu zarządzania działem sprzedaży. Zajęcia prowadzone przez doświadczonych trenerów – praktyków oraz możliwość wymiany doświadczeń z innymi uczestnikami rozwiązały wiele problemów, z którymi zmagałem się w codziennej pracy. Szkolenie jest bardzo dobrze przygotowane zarówno od strony technicznej (obsługa, e-learning, egzamin) jak i merytorycznej (wysoka jakość materiałów szkoleniowych, ćwiczeń oraz praktycznych odniesień do codziennych sytuacji). Polecam udział w Szkole Zarządzania Sprzedażą.

Michał Sobański – Szef Biura Sprzedaży Eksportowej

LOTOS Asfalt Sp. z o.o.

Już od pierwszego zjazdu wiedziałem, że czas spędzony w Szkole Zarządzania Sprzedażą będzie bardzo produktywny. Jest to niewątpliwie jedno z najlepszych szkoleń sprzedażowych dostępnych na rynku. Abstrahując od miłej obsługi, świetnie przygotowanych trenerów-praktyków i bardzo dużej ilości praktycznej wiedzy sprzedażowej poznałem wiele ciekawych osób, a wspólna wymiana doświadczeń na pewno przyda się w dalszej karierze zawodowej. Serdecznie zachęcam do wzięcia udziału w Szkole.

Łukasz Stachowski – Project Manager

Cellfast Sp. z o.o.

Sprzedaż doradczo ekspercka to nie tylko szkolenie. To przede wszystkim szansa dla każdego sprzedawcy na zmianę postawy i motywacja do pracy nad sobą. Świetny kontakt ze słuchaczami, oryginalne metody prowadzenia wykładów to klucz do efektywnego przekazu. Pokłony również dla obsługi organizacyjnej która nie tylko ułatwia, ale pomaga na każdym etapie. Polecam cykl szkoleń Szkoły Zarządzania Sprzedażą każdemu, kto inwestuje w swój rozwój i oczekuje zysków z tej inwestycji.

opinia-artur-piegat

Artur Piegat – Senior Key Account Manager

Tchibo Coffee Service Polska

Jako Absolwent kierunku Account Management serdecznie zachęcam sprzedawców zajmujących się kluczowymi klientami do udziału w zajęciach. Oprócz olbrzymiej dawki wiedzy przekazanej przez fantastycznych trenerów-praktyków, zajęcia w Szkole są również okazją do nawiązania bezcennych kontaktów biznesowych z koleżankami i kolegami z innych firm oraz zrobienia wspólnych interesów. Przyjemne z pożytecznym.

opinia-piotr-kwasny

Piotr Kwaśny – Key Account Manager DIY

PPG Deco Polska

Najlepiej wydane pieniądze z budżetu szkoleniowego!!! Dziękuję za czas spędzony z Wami gdyż już po pierwszym zjeździe zainspirowany wykładem wdrożyłem pewne narzędzia w swojej organizacji. Wysoki poziom merytoryczny wykładowców, duża ilość przygotowanych materiałów, praktyczne przykłady i bardzo sympatyczna forma prowadzenia wykładów to Wasza przewaga i siła rynkowa.

opinia-piotr-linkiewicz

Piotr Linkiewicz – Kierownik ds. rozwoju sprzedaży

Kompania Piwowarska

Dwudniowe zjazdy były dość wyczerpujące, ale obcowanie z fantastycznymi wykładowcami-praktykami w pełni rekompensowało spędzony czas. Wiem, że wiele z tego o czym dyskutowaliśmy podczas zjazdów wprowadzę do swojego repertuaru w zakresie zarządzania.

opinia-ireneusz-wojciechowski

Ireneusz Wojciechowski

Toyota Bank Polska

Cykl szkoleń Zarządzanie Sprzedażą to bardzo dobra inwestycja czasu i pieniędzy (…) Świetna atmosfera i bezpośredni kontakt podczas zajęć wywołują wysokie zaangażowanie uczestników. Duży ukłon także w stronę osób zajmujących się samą organizacją, komunikacja oraz opieką na miejscu podczas dni zjazdowych. Gratuluje i serdecznie polecam.

Paweł Maciejewski – Kierownik zespołu sprzedaży

ING usługi finansowe

Szkoła Zarządzania Sprzedażą to doskonały pomysł dla ludzi sprzedaży z wielu branż. Pierwsza rzecz to idealna organizacja i informacja dla każdego uczestnika: godziny zajęć, materiały, dodatkowe zajęcia, atmosfera. Wszystkie te elementy dają możliwość skoncentrowania się na doskonaleniu wiedzy i umiejętności. Idealnym pomysłem jest rozłożenie materiału w czasie i wspomaganie go e-learningiem czego nie dają standardowe szkolenia. Taka konstrukcja wspomagana jeszcze egzaminem i pisaniem pracy daje możliwość dużo lepszego przyswojenia i wdrożenia wiedzy niż na zwykłych szkoleniach gdyż czas pomaga utrwalać wiedzę a nie jest to jednorazowe wydarzenie. Bardzo dobry dobór materiału i prowadzących zwiększa szanse wartościowego wykorzystania czasu zajęć co jak było widać owocował bardzo wysoką frekwencją na zajęciach. Profesjonalni wykładowcy mimo dużej grupy potrafią zaangażować prawie każdego słuchacza.

Krzysztof Fot – Key Account Manager

Credin.

W kilku krótkich słowach chciałbym podziękować za możliwość bycia uczestnikiem na prowadzonych przez Państwa firmę 4 miesięcznych szkoleniach. W mojej opinii szkolenia te są bardzo pomocne i doskonale przygotowują do pracy w branży sprzedażowej. Korygują zachowania rutynowe na które osoba pracująca już kilka lat w handlu jest narażona. Na pewno polecę tego typu szkolenie znajomym.

opinia-adam-sienkiewicz

Adam Sienkiewicz – customer development director

Sagra technology sp. z o.o.

Szkoła Zarządzania Sprzedażą to bardzo dobra inwestycja w własny rozwój. Ciekawe zajęcia merytoryczne, uzupełnione wieloma cennymi przykładami z praktyki są prowadzone w bardzo przystępnej formie. Wykładowcy to wybitne osobowości, na zajęciach których nie można się nudzić.

opinia-lukasz-jezior

Łukasz Jezior – Właściciel

Active Medica

Zdobyte informacje pozwoliły mi od samego początku trwania Szkoły efektywniej wykonywać moją pracę, nauczyły jak skutecznie zarządzać zespołem i motywować go do osiągania coraz lepszych wyników. Oprócz cennej wiedzy, którą zdobyłem podczas zajęć, poszerzyłem również grono kontaktów biznesowych, które mam nadzieję, że zaowocują w przyszłości – z pełnym przekonaniem polecam udział w Szkole Zarządzania Sprzedażą.

opinia-viorel-trif

Viorel Trif – Menedżer sprzedaży

Caparo Forging: Bomet

Szkolenie było fantastycznie przygotowane, strona praktyczna, jak i merytoryczna była również na wysokim poziomie. Organizację i przebieg szkolenia uważam za udany i chciałbym podziękować wam organizatorom za opiekę merytoryczna i czuwanie nad całością.

opinia-witalis-marczyk

dr Witalis Marczyk – Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu

Algeco Sp. z o. o.

Szkoła Zarządzania Sprzedażą to inspiracja do tego aby chciało się chcieć. Mi się zawsze chciało się chcieć lecz po ukończeniu Szkoły chce mi się chcieć jeszcze bardziej i przekazywać to chcenie innym.Dziękuję polecam Szkoła godna uwagi oraz zaufania!!!

opinia-pawel-kreciwilk

Pawel Kręciwilk – Specjalista ds. Sprzedaży

Huhtamaki Foodservice Poland

Cykl szkoleń, w których miałem możliwość i przyjemność uczestniczyć, był jednym z nielicznych tak profesjonalnie i fachowo przygotowanym i przeprowadzonym. Kadra wykładowców prezentuje najwyższy poziom merytoryczny. Przekazywana wiedza w wielu przypadkach poparta była realnymi przykładami. Dodatkowo, platforma e-learningu, coś jeszcze niespotykanego w innych dotychczasowych szkoleniach, pozwalała na poszerzenie wiedzy, jak również stanowiła doskonałe narzędzie pomocne podczas przypomnienia wiadomości do egzaminu.

opinia-grzegorz-cebula

Grzegorz Cebula – Sales Manager

Metalis Polska

Bardzo interesujące szkolenie, ciekawe podejście do tematu oraz bardzo pozytywne wrażenia jeśli chodzi o sposób przekazywania informacji. Trenerzy świetnie przygotowani, otwarci i widać, że lubią to, co robią oraz potrafią zainteresować tym innych. Bardzo dużo ciekawych i praktycznych informacji przedstawionych na konkretnych przykładach – nie sama teoria. Polecam wszystkim głodnym wiedzy, którzy nie chcą tylko odbębnić kolejnego szkolenia, ale szukają merytorycznej wiedzy, którą można skonfrontować z własnymi doświadczeniami dla osobistego rozwoju.

opinia-marcin-konieczny

Marcin Konieczny  – Sales and Merchandising Manager

Virgin Mobile Polska Sp. z o.o.

Jako jeden z nielicznych pewnie Absolwentów miałem okazję brać udział w obydwu kierunkach realizowanych w ramach Szkoły Zarządzania Sprzedażą i poznać wszystkich wykładowców. Obydwa kierunki były dla mnie bardzo ciekawą przygodą edukacyjną, raz bardziej z perspektywy menedżera sprzedaży, innym razem z perspektywy sprzedawcy. Jeśli kiedykolwiek powstanie trzeci kierunek – spotkamy się ponownie. Polecam!

opinia-lukasz-tejkowski

Łukasz Tejkowski – Senior Key Account Manager

JTI Polska Sp. z o. o

Szkoła Zarządzania Sprzedażą to jeden z najlepszych kursów, w jakich brałem udział. Uważam, że tematyka poruszana na kierunku „Zarządzanie zespołem sprzedaży” jest niezbędna w pracy każdego managera sprzedaży, który ma pod swoimi skrzydłami zespół handlowców i odpowiada za realizację planów sprzedażowych. Z kolei kierunek „Account Management” jest idealnym wprowadzeniem w kanony pracy z kluczowymi Klientami, a dla osób z większym doświadczeniem w tej tematyce będzie możliwością systematyzacji dotychczasowej wiedzy i poszerzenia jej o nowe aspekty.

opinia-marina-hornostajewa

Marina Hornostajewa – Jr. Area Export Manager

Oceanic S.A.

Przede wszystkim, z pełną świadomością, mogę polecić Szkołę Zarządzania Sprzedażą. Szkolenie inne niż jakiekolwiek z poprzednich szkoleń, organizowanych przez znane szkoły. Usystematyzowanie wiedzy, zdobycie ciekawych i przydatnych kontaktów – dla mnie główne plusy.

opinia-krzysztof-ramotowski

Krzysztof Ramotowski – Dyrektor Generalny

European Advertising Group

Po raz pierwszy od kilku lat miałem okazję odczuć jak ważna w szkoleniach jest atmosfera, myślenie, aktywność prelegentów i uczestników. To daje niezwykły komfort nauki i pracy w ramach wykładów i case study. Bardzo wysoko oceniam bogatą ilość praktycznych przykładów, poziom merytoryczny wykładowców oraz ich zapał w przekazywaniu wiedzy. I najważniejsze dla mnie – wykorzystanie nowej wiedzy w firmie. Materiały dydaktyczne, świetny panel e-learningowy pozwala mi teraz uzupełnić i przypomnieć czego się nauczyłem.

opinia-marlena-karbowniak

Marlena Karbowniak – Dyrektor Rozwoju Biznesu

KOW Sp. z o. o.

Ukończenie Szkoły Zarządzania Sprzedażą to jedno z ważniejszych moich osiągnięć w I połowie tego roku. Wiedza, sposób prowadzenia zajęć, przygotowane materiały i platforma e-learningowa sprawiają, że nauka jest lekka, łatwa i przyjemna. Polecam tę szkołę każdemu, kto chce  sprawdzić poziom swoje wiedzy zarządzając już działem sprzedaży jak i tym, którzy planują to czynić w niedalekiej przyszłości. Atmosfera w czasie zajęć była fantastyczna, a egzamin tylko potwierdził tę opinię

Ewa-Marzecka

Ewa Marzecka – Kierownik Działu Wsparcia Sprzedaży

Emitel Sp. z o.o.

Kilka lat temu ukończyłam kierunek Account Management – sprzedaż doradcza, z udziału w którym byłam bardzo zadowolona. Po kilku latach uznałam, iż czas na dalszy własny rozwój, więc zamiast szukać na rynku szkoleń, wybrałam po raz kolejny Szkołę, ponieważ cenię sobie wysoką jakość szkoleniową. Tym razem kierunek jaki wybrałam to Zarządzanie Działem Sprzedaży i muszę przyznać, iż Szkoła po raz kolejny bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła.

Pozostałe opinie absolwentów Szkoły Zarządzania Sprzedażą

Uczestnictwo w zajęciach Szkoły Zarządzania Sprzedażą było dla mnie bardzo cennym doświadczeniem. Była to świetna okazja do spotkania się z wykładowcami-praktykami o bardzo dużym doświadczeniu, od lat będących blisko problemów działów sprzedaży i sprzedawców. Bliski kontakt ze słuchaczami, umiejętność swobodnego i prostego przekazywania informacji, wiele przedstawionych przypadków „z życia”, plastyczna narracja prowadzenia wykładów umożliwiała bardzo szybkie przyswajanie wiedzy. Również bardzo przystępne a jednocześnie bardzo merytoryczne materiały stały się dla mnie, w wielu aspektach pracy, nowym narzędziem poszerzającym warsztat managera i szefa Działu Sprzedaży. Udział w zajęciach Szkoły Zarządzania Sprzedażą zainspirował mnie do innego spojrzenia na Dział i pracowników, innego modelu zarządzania a wiele przedstawionych na wykładach rozwiązań zacząłem wprowadzać do codziennej praktyki. Oczywiście nie do przecenienia jest również możliwość wymiany doświadczeń i podzielenie się swoimi pomysłami i rozwiązaniami z innymi uczestnikami kursu. Udział w Szkole daje możliwość poznania wielu doskonałych managerów i stosowanych przez nich metod pracy w wielu wydawałoby się zupełnie odległych dziedzinach biznesu. Zawsze coś pozostaje nam jako nowe doświadczenie, nowa umiejętność wzbogacająca nasz warsztat managerski.
(Wojciech Marusiński – Dyrektor ds. Strategii i Rozwoju , VALVEX S.A.)

… Z przyjemnością mogę polecić szkolenie „Sprzedaż Doradczo- Ekspercka” dla managerów sprzedaży w Szkole Zarządzania Sprzedażą, z uwagi na wysoki poziom merytoryczny wykładów jak również dobre przygotowanie wykładowców z omawianych zagadnień. Mam tu na myśli nie tylko wiedzę z prezentowanych tematów, ale też łatwość udzielania odpowiedzi na różne trudne sytuacje, które zdarzają się w codziennym życiu handlowca. Odbyte szkolenie pozwoliło mi na szersze spojrzenie na zagadnienie sprzedaży w codziennej pracy, oraz metodyczne podejście do tych najtrudniejszych przypadków, które wymagają zwykle indywidualnego podejścia.Zdobytą na szkoleniu wiedzę można stosować „od ręki” w codziennej pracy, w większości przypadków z bardzo dobrym rezultatem…
(Mariusz Gontarek, Key Account Manager, DROSED S.A.)

Bardzo Państwu dziękuje za możliwość uczestnictwa w tak profesjonalnych szkoleniach (a mam punkt odniesienia, bo przez te kilkanaście lat mojego „życia handlowego”, uczestniczyłem w wielu spotkaniach, szkoleniach, zjazdach i na tle innych moim zdaniem Wy jesteście prawdziwymi MISTRZAMI- mam tu na myśli organizację szkolenia, materiały zarówno te które otrzymywaliśmy w trakcie szkoleń, jak i te na platformie E-learningowej, atmosferę. Polecam każdemu Waszą Szkołę. Jeszcze raz bardzo dziękuję.
(Jacek Żak, Key Account Manager, Sery ICC Pasłęk Sp. z o.o.)

Naprawdę warto być na tym szkoleniu, ponieważ odbiega ono od sztandarowych szkoleń w innych firmach. Wykładowcy to spece w swojej dziedzinie
(Piotr Pernej, Key Account Manager, Nestle Waters Polska)

Szkoła Zarządzania Sprzedażą – najlepszą inwestycją w rozwój kadry menedżerskiej dla każdej organizacji sprzedażowej. Program doskonale dobrany. Wykładowcy to szkoleniowcy na najwyższym poziomie, posiadający wieloletnia praktykę. Program Zarządzania Działem Sprzedaży gorąco polecam.
(Grzegorz Orczyk. National Key Account Manager, UPECO Poland Sp. z o.o.)

Dziękuję Szkole Zarządzania Sprzedażą za zorganizowanie szkolenia ze sprzedaży doradczo-eksperckiej. Tematyka szkolenia jest ciekawa a rzetelnie przekazana wiedza zapewnie okaże się przydatna dla wszystkich, którzy mają do czynienia ze sprzedażą. Na pochwałę zasługuje również pomysł zorganizowania spotkania integracyjnego, podczas którego uczestnicy nie tylko wymienili doświadczenia zawodowe, ale też świetnie się bawili. Najbardziej w pamięć zapadło mi zdanie wypowiedziane przez jednego z wykładowców: „Pamiętajcie, nie można nauczyć się mniej!” Polecam.
(Sylwia Brzycka – Export Manager, La Brosse et Dupont)

Szkoła pokazała mi nowe możliwości w dotychczasowo wykonywanej pracy. Pomogła mi obecnie świeżo patrzeć na coraz to nowe wyzwania, co pomaga mi dobrze reagować na zmieniający się obraz otaczającej mnie rzeczywistości. Wiele rozwiązań przedstawionych mi na zajęciach zaimplementowałem już w mojej organizacji, znacznie podnosząc jej efektywność. Szkoła pozwoliła mi się rozwinąć i ukierunkować na dalsze pozytywne zmiany mnie oraz otoczenia. Bardzo Wam dziękuję za możliwość uczestniczenia w przygotowanych przez Was zajęciach! Moim zdaniem te zajęcia to lektura obowiązkowa dla każdego managera zajmującego się sprzedażą.
(Paweł Bukowski – Key Account Area Sales Manager, Energizer Group Polska sp. z o.o.)

Szkoła Zarządzania Sprzedażą” to bardzo ciekawa inicjatywa. Brałem udział w wielu szkoleniach, ale żadne z nich nie systematyzowało wiedzy z obszaru zarządzania sprzedażą w tak klarowny sposób. Nieocenionym atutem Szkoły są wykładowcy, charakteryzujący się świetnym merytorycznym przygotowaniem i doświadczeniem zarówno zawodowym jak i życiowym, którym chętnie dzielą się podczas zajęć. Genialna atmosfera oraz charyzma i entuzjazm niektórych trenerów są mocno zaraźliwe – w dobrym tego słowa znaczeniu. Przypomniałem sobie dlaczego chciałem pracować w sprzedaży i dlaczego tak bardzo lubię swoją pracę 😉
(Krzysztof Bartuszek – Pełnomocnik Zarządu / Dyrektor ds. Rozwoju, Securitas Polska Sp. z o.o.)

Szanowni Państwo, dziękując Waszej Szkole za profesjonalne zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia w którym miałem przyjemność uczestniczyć, o kierunku „Sprzedaż doradczo-ekspercka”, chcę przekazać, iż jesteście godnym polecenia ekspertem na rynku szkoleniowym. Profesjonalne prowadzenie zajęć oraz przekazane materiały szkoleniowe zasługują na wysoką ocenę. Zdobytą wiedzę oraz techniki zaprezentowane podczas szkolenia trenerskiego sukcesywnie wykorzystuję w codziennej pracy.
(Rafał Pędraś – Przedstawiciel handlowy, .JAWO Sp. z o.o.)

Bardzo dziękuję za szkolenie, które było przeprowadzone bardzo profesjonalnie i nie było nudne jak większość szkoleń. Zapisując się myślałem, że nie dam rady wysiedzieć tyle godzin, że będzie nudno. Okazało się jednak, że zajęcia były bardzo intensywne i interesujące oraz dały mi wiele podpowiedzi w rozwiązywaniu trudnych spraw. Prowadzący zajęcia bardzo kompetentni. W przyszłości chętnie będziemy z Wami współpracować.
(Andrzej Stańczyk – National Sales Manager, Index Food Sp. z o.o. Sp. k.)

Szkoła Zarządzania Sprzedażą nie okazała się tylko kolejnym kursem zakończonym uzyskaniem dyplomu lecz bardzo profesjonalnie poprowadzonym szkoleniem z egzaminem, który świetnie usystematyzował moją wiedzę. Uzyskanie certyfikatu ukończenia tej Szkoły było prawdziwym wyzwaniem!. Każdy zjazd odkrywał przede mną coś nowego i pozwalał uzyskać informacje, które pozwolą mi w przyszłości lepiej wykonywać moją pracę nie tylko pod względem układania jej planu i strategii ale przede wszystkim lepszego podejścia do współpracowników.
(Jacek Łęgowski – Regionalny Kierownik Sprzedaży, IBSS Biomed S.A.)

Dla mnie program szkolenia był bardzo ciekawy, atmosfera super, a organizacja bez zarzutu. Krótko mówiąc Szkoła z klasą. Polecam zarówno handlowcom, jak i takim laikom, jak ja.
(Igor Krzyżosiak – uczestnik szkolenia Sprzedaż doradczo-ekspercka)

Udział w Szkole Zarządzania Sprzedażą był dla mnie niepowtarzalną okazją do rozwijania umiejętność z zakresu sprzedaży. Umiejętności, które nabyłam podczas zajęć rozwiązały wiele problemów, z którymi zmagałam się w codziennej pracy. Udział w SZS na nowo wzbudził we mnie radość z tego, czym zajmuję się na co dzień i przypomniał, dlaczego wybrałam ten zawód. Również strona organizacyjna nie budziła żadnych zastrzeżeń – profesjonalna kadra, miła obsługa, praktyczne i dobrze przygotowane materiały dydaktyczne. Atmosfera podczas zajęć ułatwiała przyswajanie wiedzy i umożliwiała nawiązanie ciekawych znajomości. To idealne narzędzie dla osób, które chcą w sposób profesjonalny rozwinąć umiejętności sprzedażowe w każdej branży, a w konsekwencji podnieść swoje wyniki.
(Katarzyna Zawadka – Key Account Manager, Arteo Sp. z o.o. Design Spk)

Cieszę się, że mogłam uczestniczyć w szkoleniu, które nie szkoli kolejnych rzeszy teoretyków, ale kładzie nacisk na usystematyzowanie zdobytej wiedzy i jej wykorzystanie w praktyce. Gorąco polecam.
(Anna Koszarska – Key Account Manager, Nestle Waters)

Witam, w Szkole Zarządzania Sprzedażą wszystkie wykłady były prowadzone przez praktyków, połączenie teorii z praktyką było tym cenniejsze, że w trakcie wykładów i ćwiczeń mozna było wymienić doświadczenia zarówno z osobami prowadzącymi zajęcia jak i z pozostałymi uczestnikami, dodatkowo ciekawy program e-learning (psychologia sprzedaży) minusem była zbyt mała ilość godzin zajęć dziennie
(Janusz Rupacz – Dyrektor ds. Sprzedaży i Koordynacji Sprzedaży Grupy, Organika)

Szkolenie (Account Management – sprzedaż doradczo ekspercka) dało mi ogromny zastrzyk pozytywnej energii. To co było mówione na pierwszym wykładzie, że nasza postawa kształtuje zachowania, znalazło odbicie w moim podejściu do codziennej pracy.Ciekawie prowadzone zajęcia i duży profesjonalizm wykładowców pozwolił zaczerpnąć wiele treści kluczowych do doskonalenia postawy eksperta-doradcy. Dziękuję
(Joanna Piekarniak – Key Account Manager, Hoop Polska)

Dziękuję bardzo za przeprowadzone szkolenie. Dzięki prowadzącym, w osobach praktyków sprzedaży, trenerów NLP i profesjonalnych negocjatorów mogłem poznać zagadnienia sprzedażowe z życia wzięte a nie suche, książkowe fakty i regułki. Zdobyta wiedza bardzo przydaje mi się w codziennej pracy i co najważniejsze mam wrażenie, że znacznie podniosła moje kwalifikacje co daje mi dużo więcej pewności siebie podczas rozmów z Klientami. Mam nadzieje, że w ramach Szkoły Zarządzania Sprzedażą będzie organizowanych więcej szkoleń tego rodzaju – na pewno będę starał się w nich uczestniczyć.
(Marcin Mazurek – Doradca Klienta, XSolve sp. z o.o.)

Dziękuję za możliwość uczestnictwa.
(Joanna Górzyńska – Kierownik ds. Sprzedaży, ACP Polska Sp. z o.o.)

Szkoła Zarządzania Sprzedażą jest dla mnie miejscem gdzie szkolą profesjonaliści – praktycy. Wszyscy wykładowcy, którzy mnie szkolili to ludzie przekazujący wiedzę w sposób „życiowy” – praktyczny. Myślę, że niektóre z wykładów pozostaną w pamięci wszystkich uczestników, którzy brali w mich udział (razem ze mną). Zagadnienia z zakresu HR czy psychologii sprzedaży, które trzeba przyznać, że są dla większości słuchaczy trudne do przyswojenia były przekazywane w sposób bardzo przystępny (ukłony dla wykładowców). Mnie jednak najbardziej zainspirowały wykłady z Zarządzania zespołem sprzedaży, Zarządzanie strukturą i budżetem działu sprzedaży. Prawie wszystkie elementy z tych wykładów wprowadzamy w firmie w której pracuję. Każdy prężnie działający dział sprzedaży powinien poznać te zasady i je wdrażać. Zachęcam do uczestniczenia w Szkole Zarządzania Sprzedażą.
(Jarosław Mokrzecki – Dyrektor Handlowy, Agrimpex sp. z o.o.)

Ukończenie tego kursu przyniosło i przynosi wiele zmian w mojej pracy i nie tylko. Świeże spojrzenie na stare sprawy , usystematyzowanie mojej wiedzy oraz wiele przykładów przytoczonych na kursie pozwoliło mi na inne rozmowy z moim kontrahentami. Zrozumiałam co ich boli i jak do nich mówić. Na bieżąco wprowadzałam zmiany w pracy podległych mi handlowców. Staram się choć w części zainspirować ich tak jak Wy mnie zainspirowaliście. Charyzma prowadzących ciągle wywołuje uśmiech i podziw. Poszerzyłam swoją wiedzę o rozmowy z ludźmi z innych dziedzin dotąd mi nie znanych. Dziękuję.
(Anna Twardowska – Key Account Manager, P.P. Clovin)

Program szkolenia na kierunku „Zarządzanie Zespołem Sprzedaży” był bardzo ciekawy, wykładowcy oraz uczestnicy fantastyczni. Jestem zadowolona, że zainwestowałam mój czas. Inwestycja okazała się wysoce rentowna. Zdobytą wiedzę stosuję na co dzień, co zdecydowanie ułatwia mi życie. Dziękuję.
(Lucyna Kornek – Prezes, Poltech)

Szkoła Zarządzania Sprzedażą to doskonały pomysł dla ludzi sprzedaży z wielu branż. Pierwsza rzecz to idealna organizacja i informacja dla każdego uczestnika: godziny zajęć, materiały, dodatkowe zajęcia, atmosfera. Wszystkie te elementy dają możliwość skoncentrowania się na doskonaleniu wiedzy i umiejętności. Idealnym pomysłem jest rozłożenie materiału w czasie i wspomaganie go e-learningiem czego nie dają standardowe szkolenia. Taka konstrukcja wspomagana jeszcze egzaminem i pisaniem pracy daje możliwość dużo lepszego przyswojenia i wdrożenia wiedzy niż na zwykłych szkoleniach gdyż czas pomaga utrwalać wiedzę a nie jest to jednorazowe wydarzenie. Bardzo dobry dobór materiału i prowadzących zwiększa szanse wartościowego wykorzystania czasu zajęć co jak było widać owocował bardzo wysoką frekwencją na zajęciach. Profesjonalni wykładowcy mimo dużej grupy potrafią zaangażować prawie każdego słuchacza.
(Paweł Maciejewski – Kierownik zespołu sprzedaży, ING usługi finansowe)

Szkoła Zarządzania Sprzedażą to miejsce w którym praktycy mówią do praktyków. To poczucie, że prowadzący zajęcia „zjadł zęby” na tym, o czym mówi podnosi efektywność spotkań do potęgi. Zajęcia są intensywne i wymagające skupienia natomiast fakt że z każdego spotkania wychodzi się z koszem przemyśleń i pomysłów powoduje że pożegnałem się ze Szkołą z żalem ale jednocześnie czułem wartość spędzonego tam czasu.
(Szymon Mordsiewicz – Dyrektor Działu Obsługi Klienta, ACNielsen Polska)

Jestem pracownikiem działu handlowego od 14-tu lat. Kurs w Akademii Trenerów Sprzedaży przewijał się w moich planach od dawna. Wiosną tego roku zacząłem szkolenie i to z wielkim zainteresowaniem i pożytkiem. Dobrze zaplanowane tematy i świetni, profesjonalni szkoleniowcy. Zajęcia prowadzone w szybkim tempie nie pozwalają na zapomnienie po co się tu spotkaliśmy. Jeśli wydaje się Wam, że wiecie wszystko o sprzedaży, zarządzaniu zespołem pracowników, motywowaniu i szkoleniu podwładnych to dobry moment żebyście zainwestowali swój czas w kurs w Trener działu Sprzedaży , w ramach Szkoły Zarządzania Sprzedażą
(Jacek Kurys – Key Account Manager, CeDo sp. z o.o.)

Niesamowite aby spotkać w jednym miejscu tylu pasjonatów. Zaangażowanie, ciekawa, aktywna forma przekazu nie pozwalająca ani przez chwilę na wdarcie się nudy. Świetnie dobrany zespół wyjątkowych trenerów, potrafiących inspirować i ta grupa … nie łatwo o taki klimat.
(Krzysztof Szachniewicz – Regionalny Kierownik Sprzedaży, Reckitt Benckiser)

Szanowni Państwo, w związku z ukończeniem szkolenia chciałbym podziękować wszystkim prowadzącym za w pełni profesjonalne merytoryczne przygotowanie i poprowadzenie wykładów, które dzięki licznym ćwiczeniom pozwoliły mi na pełniejsze zrozumienie i analizę przedstawionych tematów. Tak jak w życiu codziennym tak i w tej szkole główny nacisk kładzie się na praktyczne przedstawienie i rozwiązanie zagadnień, a teoria stanowi tylko uzupełnienie tej wiedzy. Dzięki otrzymanym materiałom dydaktycznym, dostępu do świetnego panelu e-learning mogę w każdej chwili przypomnieć i uzupełnić uzyskaną wiedzę.
(Artur Modzelewski – Kierownik Przedstawicieli Farmaceutycznych, ZIAJA Ltd)

Uczestniczyłem w wielu szkoleniach dotyczących sprzedaży, zarządzania nią, zarządzania personelem. Szkoła Zarządzania Sprzedażą dała mi ogromne ugruntowanie tej wiedzy. Mogę z całkowitą pewnością polecić szkolenie „Zarządzanie Działem Sprzedaży” zarówno dla początkujących Managerów, jak i mogących się poszczycić wieloletnim stażem. Ogromnym atutem są wyczerpująca treść materiałów szkoleniowych, jak i miejsca szkolenia. Ale to co zrobiło na mnie największe wrażenie to wiedza i pasja wykładowców. Niesamowity sposób przekazywania wiedzy oraz ogromne w tym zaangażowanie. Dzięki tym wszystkim połączonym aspektom, wszystkim polecam uczestnictwo w podobnych szkoleniach w Waszej placówce.
(Piotr Pawłowski – właściciel firmy doradczej w branży fitness)

W końcu udało mi się odnaleźć szkolenie przeznaczone nie tylko dla korporacji, ale także dla firm o mniej rozbudowanych strukturach. Wykładowcy z ogromną wiedzą i pasją, którą dzielą się z innymi, inspirując do wzmożonych działań. Polecam każdemu nie tylko ze względu na przekazywaną wiedzę- wielu z Nas w indywidualnej rozmowie z trenerami uzyskało konkretne sposoby rozwiązania swoich wyzwań
(Przemysław Meller – Kierownik ds. Klientów Kluczowych, AGRO-DANMIS)

Szkoła Zarządzania Sprzedażą to naprawdę porządna oferta szkoleniowa. Każdy dzień zajęć był uczciwie przepracowany, zarówno po stronie wykładowców, jak i uczestników. Mnóstwo praktycznej wiedzy wypływającej z praktyki biznesowej, co pozwalało szybko znajdować odniesienia do faktycznie napotykanych sytuacji. Trochę mały nacisk na tematykę sprzedaży usług doradczych, ale obiecano poprawę. Wiem, że z otrzymanych materiałów i notatek będę korzystał w swojej codziennej pracy, a samą Szkołę – polecał poszukującym rzetelnych szkoleń
(Adam Lewandowski – członek zarządu i dyrektor do spraw rozwoju, STBU Brokerzy Ubezpieczeniowi Sp. z o.o.)

Szkoła zarządzania sprzedażą to „Strzał w dziesiątkę”. Usystematyzowanie zdobytej już wiedzy, wymiana doświadczeń, a przede wszystkim świeże spojrzenie na wiele aspektów. Sposób przekazywania wiedzy to ogromny atut trenerów. Mnóstwo przykładów jasno wskazuje, iż mówimy wyłącznie o praktykach. Podczas wykładów zapomniałam o istnieniu czasu – to chyba najlepsza rekomendacja. Gorąco polecam.
(Agnieszka Kawalec – Dyrektor Departamentu Telesprzedaży, Pion Sprzedaży i Marketingu Multimedia Polska S.A.)

Udział w szkoleniu przyczynił się do wielu zmian w mojej pracy. Już w trakcie jego trwania wprowadziłam w podległym mi dziale kilka zaproponowanych przez wykładowców rozwiązań, które w krótkim czasie przyniosły znakomite efekty. Nowe spojrzenie na wiele aspektów przytoczonych na kursie pozwoliło mi na uporządkowanie wcześniej wiedzy. Program szkolenia na kierunku „Zarządzanie Zespołem Sprzedaży” uważam za bardzo ciekawy, a wykładowców za profesjonalistów. Cieszę się, że poświęciłam swój czas, gdyż zyskałam wiele ciekawych znajomości.
(Urszula Grządzielska – Zblewska Kierownik Działu Marketingu i Sprzedaży, Grawipol)

Szkoła Zarządzania Sprzedażą” to zdecydowanie najlepsze ze szkoleń, w jakich brałem udział. Świetna, profesjonalna kadra prowadząca to nie jak w wielu szkoleniach tylko teoretycy, lecz ludzie z wieloletnim doświadczeniem praktycznym, od których można się bardzo wiele nauczyć. „Zarządzanie działem sprzedaży” pozwoliło nie tylko zaczerpnąć ogromnej wiedzy z zakresu zarządzania zespołem ludzi, ale co najważniejsze odkryć w sobie słabe i mocne strony jako lider, i przede wszystkim dokonać zmian własnej osoby, tak aby móc jeszcze lepiej wpływać na swój zespół. Szczególnie polecam zajęcia z Kubą Lewandowskim, który w niestandardowy sposób przedstawia szereg zagadnień sprawiających, by ludziom „chciało się chcieć.
(Jacek Kalkowski – Sales Manager / Site Manager, Tama Polska Sp. z o.o.)

Szkoła godna polecenia, zajęcia zorganizowane w sposób spójny, kolejne zajęcia odkrywają nowe, ciekawe zagadnienia, które z całą pewnością wprowadzę do swojego działu sprzedaży. Liczę na dalszą owocną współpracę oraz możliwość odbywania dodatkowych szkoleń. Kadra szkoleniowa z zaangażowaniem przedstawiająca zagadnienia z obszarów za które odpowiadają, widać i czuć że to ludzie z pasją, wiedzą i praktyką. Polecam gorąco.
(Arkadiusz Janicki – Dyrektor Handlowy, Lubawa S.A)

Gorąco zachęcam do udziału w szkoleniu Zarządzanie Działem Sprzedaży. Szkolenie to daje kompendium wiedzy w przedmiotowym obszarze. Doskonali prowadzący potrafią wzbudzić zainteresowanie kolejnym spotkaniem już pod koniec bieżącej sesji. Tym bardziej, że całość przekazywanej wiedzy podają w oprawie stylu coachingowego. Szczególną zaletą uczestnictwa w szkoleniu jest baza kontaktów nawiązanych z kolegami z danej edycji. Zdecydowanie mogę określić szkolenie Zarządzanie Działem Sprzedaży jako najlepsze z dotychczasowych, w których uczestniczyłem w zakresie zarządzania sprzedażą. Polecam!
(Sebastian Loranty – MBA , Sales Manager Capital Goods, Aperam Stainless Services & Solutions Poland sp. z o. o.)

Doceniam bardzo wysoki poziom wiedzy merytorycznej, doświadczenie zawodowe wykładowców oraz niezwykłą atmosferę podczas szkolenia na kierunku „Sprzedaż Doradczo-Ekspercka”. Wyjątkową cechą kursu było promowanie zasad etyki w sprzedaży, co świadczy o poważnym podejściu Szkoły Zarządzania Sprzedażą do nauki zawodu handlowca w Polsce i pozwala mi ocenić kurs jako jeden z najlepszych w kraju
(Milena Dąbek, uczestnik Szkolenia Sprzedaż Doradczo-Ekspercka)

W obecnej edycji zdecydowaliśmy, że udział weźmie 3 naszych bardzo dobrych i doświadczonych Doradców Kulinarnych ds. Sprzedaży. Z jakiego powodu? Program jest spójny z planem rozwoju dla w/w osób a praktyczny sposób prowadzenia warsztatów efektywny. Uczestnicy ocenili zarówno zawartość merytoryczną szkolenia jak i stronę organizacyjną bardzo wysoko. Dlaczego skorzystamy w przyszłości z programu dla najlepszych osób z naszego działu sprzedaży? Poza świetnie dobranym zakresem materiałów i zajęć, dotykających realnych problemów a przedstawionych w praktyczny sposób jest to doskonała okazja do wymiany doświadczeń i najlepszych praktyk pomiędzy uczestnikami i możliwość skorzystania z dobrego programu e-learningowego.
(Adrian Wojciechowski, Menadżer ds. Szkoleń na Europę Północno-Wschodnią, Unilever Food Solutions)

Program zajęć na kierunku Account Management – Sprzedaż doradczo-ekspercka dobrany jest w sposób, umożliwiający przypomnienie i uzupełnienie wiedzy z wielu dziedzin, powiązanych z efektywną współpracą z klientami. Wiedza i doświadczenie prowadzących zajęcia przedstawiana jest w bardzo ciekawy sposób, często na przykładach „z życia wziętych”. Szkołę Zarządzania Sprzedażą polecam zarówno osobom, które przeszły już wiele cykli szkoleń, jak i początkującym. Dla pierwszej grupy udział w szkole zaowocuje przełamaniem pewnych stereotypów, pozwoli poznać techniki sprzedaży dostosowane do obecnej sytuacji rynkowej, a dla drugiej – wykreuje właściwe rozumienie słowa „sprzedaż” i wytyczy właściwe kierunki do pracy nad udoskonalaniem swojego warsztatu”
(Bartosz Wójcik – Koordynator sprzedaży, W.W.Ż. Profi Sp. z o.o. Sp. K.)

Długo zastanawiałem się ,zanim podjąłem decyzję o swoim udziale w Szkole Zarządzania Sprzedażą. Nie potrzebnie. Po zapoznaniu się z programem stwierdziłem ostatecznie, że wiedza zdobyta w tej Szkole może mi w dużej mierze pomóc w mojej codziennej pracy zawodowej. Podjąłem decyzję i dzisiaj z tego kroku jestem bardzo zadowolony. Zajęcia prowadzone były przez profesjonalistów z ogromnym doświadczeniem teoretycznym i praktycznym. Teraz pozostaje mi tylko wykorzystanie tych umiejętności w praktyce.
(Wiesław Kubasik – dyr. operacyjny, Pharmaland)

Szanowni Państwo, z przyjemnością rekomenduję udział w szkoleniach organizowanych przez Szkołę Zarządzania Sprzedażą. Z pewną rezerwą zgłosiłem swój akces, ale już po pierwszym zjeździe okazało się, że to bardzo dobra inwestycja. Dziś powiem, że to Moja Szkoła i najlepiej wykorzystany czas w procesie doskonalenia zawodowego ostatnich lat. Polecam wszystkim świetnych trenerów, bardzo kompetentnych fachowców, którzy potrafili zaciekawić, zainspirować i stworzyć niezapomnianą atmosferę w czasie wykładów. Przyznam, że miałem kłopot wypełniając końcową ankietę oceniającą ich pracę, dlatego też możliwa była jednakowo wysoka ocena ich kunsztu. Na uznanie zasługuje także wysoka kultura organizacyjna Szkoły, koordynacja działań, ale Także elastyczność i wsłuchiwanie się w ton feedbacku. Polecam raz jeszcze i pozdrawiam serdecznie wszystkich absolwentów, wykładowców, oraz pracowników Szkoły
(Andrzej Kudra – Specjalista ds. sprzedaży, Brzeska Fabryka Pomp i Armatury MEPROZET Sp. z o.o.)

Szkolenia bardzo bogate w treść i obalające wiele dotychczasowych mitów na temat technik sprzedaży. Absorbujący wykładowcy i sposób prowadzenia zajęć. Wiele można wykorzystać i wprowadzać na bieżąco już w trakcie trwania szkoleń. Jedynie czego mi brakowało, to trochę mała ilość przykładów ze sprzedaży B2B długoterminowej. Głównie przykłady z coachingów dotyczyły sprzedaży akwizycyjnej.
(Aleksandra Światek – menedżer klienta, BMM sp. z o.o.)

Dla mnie, zajęcia miały przede wszystkich charakter odkrywczy i porządkujący zbiór wiedzy jakiej nabyłem pracując z klientami. Zajęcia z negocjacji, były wybitnie inspirujące. Chciało się chcieć i taki stan mam nadal. Studia polecam wszystkim moim znajomym, którzy również zawodowo są handlowcami.
(Grzegorz Loranty – Przedstawiciel Handlowy Lafarge Cement, Cementownia Kujawy w Bielawach)

Szkoła godna polecenia. Wykładowcy to wybitni fachowcy w swoich dziedzinach, to ludzie z pasją wiedzą i praktyką. Najlepsze szkolenie w jakim uczestniczyłem, gorąco polecam dla osób które szukają rzetelnych szkoleń. Naprawdę warto.
(Wojciech Brzdąkiewicz Key Account Manager, Marcopol)

To bardzo inspirujące warsztaty, warsztaty pogłębiające i systematyzujące wiedzę przekazywane przez ludzi z potężnym, praktycznym doświadczeniem a przy okazji z nieprzeciętną charyzmą. Osobiście uważam, iż każda osoba pracująca w sprzedaży oraz na jakimkolwiek innym stanowisku, na którym liczą się umiejętności interpersonalne, negocjacyjne, powinna TAM być. Dziękuję za nieprawdopodobnie dobre warsztaty.
(Wojciech Maj – Doradca Kulinarny ds. Sprzedaży, Region Południowo-Centralny, UFS.com)


owu

nasi-klienci-header


3M Poland AAT Holding AB Foods Polska ABB ACNielsen ACP Polska Adampol Aesculap Chifa Afriso Agencja Reklamowa Pixel Agrimpex Agro - Top AgroYoumis PL Akademia Białego Kruka Alektum Ikasso Alfred Schellenberg Polska Algeco Alles Amara Amazis.net Ambra Amica Wronki Amocarat Amplico Life Amtest Poland Amtra Antal International APC Agra Aperam Stainless Services&Solutions Poland Apreel Aquakon ARBOmedia Polska Archicom Holding Arlekino Art. Data Base Marketing Arteo Arteta Asunto Food Group Poland ATB Truck Atlanta Poland ATM Lighting Augustowianka Automatech Automotive Assembly Systems AWA Bacardi-Martini Polska Bakk Bakoma Bank Zachodni WBK BASF Polska Bayer Becker Farby Przemysłowe Beko Bell Bellinda Beltrade Bestcon Beverly Hills Video Bibby Financial Services BIC Polska Bio Active Dystrubycja Bio Planet Bio-Active Dystrybucja Biogran GmbH Biowin Blue Media BM Teknik Bols Bolsius Polska Bonduelle Bonus Systems Polska Borges Polska Borimex Bottari Polska Branas Coaching Brand Distribution Poland Brown-Forman Brugg Systemy Rurowe Brzeska Fabryka Pomp i Armatury "Meprozet" BTL Polska C.T. Service Caparol Polska Cargill Cartamundi Polska CBTG Technologie CEDC Cederroth Polska Cell-Fast Ceramika Tubądzin Cerrad Cezar Przedsiębiorstwo Produkcyjne Click-Pack Clovin Coca- Cola HBC Polska Colian Logistic Comarch ConSup Polska CP Invest Investicni Spolecnost CRL CSM Polska Cursor Customeritum Centrum Obsługi Klienta i Logistyki Daicel Safety Systems Dalpo Trading Dan Cake Polonia Danone Dax Cosmetics De Dietrich Technika Grzewcza Decora Dedra Exim Dekorglass Działdowo Delicpol Delitissue Diageo DJP Dombianco Dr Irena Eris Dr. Oetker Polska Dreams Simply Drop Drosed Drozapol-Profil Drukarnia Akapit DS Channel Polska Duet Duon Dystrybucja E-commerce Partners Eden Springs Egmont Polska Eko-World eLeader Elumatec Polska Enaf Energizer Group Polska Enovatis Epicor Software Poland Epigon eRecruitment Solutions ERG - System Eurochemia Exact Systems Exide Technologies Exploreo Express Media Extrem Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka Fakro Fanar Farutex Fibargroup Fiege First Data Fischerpolska Food Care Foodexperts Fraikin Polska Frank-Cars Fresh Logistics Fritar Fujitsu Technology Solutions G Data Software Galago Poland Gallaher Polska Gamet GBT GDF Suez Energia Polska General Logistic System Poland Geoplan Geovita GlaxoSmithKline Global Cosmed Globol Polska Golden Rose Good Food Products Górnośląska Spółka Ubezpieczeniowa Graal Graham Packaging Poland Grast & MTB Green-Land Service Groupe SEB Grupa INCO Grupa Klonex Grupa Marketingowa TAI Grupa Pracuj Grupa PSB Grupa SET Grupa Trip GZT Telkom- Telmor HAL Harper Hygienics Helio Henkel Polska Herbapol Lublin Hipp Polska Hl - Display Hochland Homelife One Horn Distribution Hortex Hoya Huhtamaki Foodservice Poland Huta Bankowa IBP Instalfittings IBSS Biomed ICL Polska Ideal Polska IFTM Internorm IGE+XAO Polska Imperial Tobacco Inchem Polonia Infinity Media Informers ING Car Lease Polska Ingenico Group Inquel Integracja Inter Yeast Inter-Vion JagoPro Jawo JBS JMS Johnson&Johnson Poland JTI Polska Jumi Jurajska Jutrzenka Colian KAEM Kamis Przyprawy Kandel Kilargo Kimberly-Clark Komfort Kompania Piwowarska Kompass Poland Komsta Kondor Kontakt Micro-Location Kotanyi Polonia KOW media & marketing Krajowa Spółka Cukrowa Kredyt Bank Kselmed Laboraorium Estetyki L.E.A. Futur Laboratorium Kosmetyczne Joanna Lactalis Polska Lafarge Cement Lakma Strefa Lasel Legia Warszawa Lego Polska Legrand Polska Lentex LG Electronics Polska Liberty Poland Litex Promo Logis L'Oreal Polska Lubawa Lukullus Lustan Mapei Polska Marcopol Mars Polska Maspex Masters Mazowiecki Port Lotniczy Warszawa/ Modlin MBE Group McCain Poland Media Planet Menrad Polska Mercedes-Benz Metalis Polska Metsa Tissue Michael Page International Mieszko Distribution Mikirad Millennium Leasing Mitsubishi Electric Europe Mleczarnia Turek Mobilis Team Modus Agencja Reklamy Mokate Monday Medical Mueller Group Mulitimedia Polska MW-GMW NCR Polska Nestle Waters Polska Netia Newtech Engineering NIX Polska Norco Polska Nord Lock Poland North Coast Nowa France NSTI Nutricia Polska Oceanic One 2 One Oras Olesno Organika Orlen Asfalt Panasia Polska Parafix Hungaria Kft. Paroc Passus Per Futuro Perła - Browary Lubelskie Petit Groupe Polska Petrolot Pfizer Polska Pfleiderer Grajewo PGNiG Obrót Detaliczny Gazem Pierre Fabre Dermo Cosmetiqe Polska Plus Anwos Plus Pack Polska PM Concept PMT Marketing System Podravka Polfa Warszawa Polfarm Polfarmex Poli-Eco Politan Polkomtel Polpharma Polska Telefonia Cyfrowa Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych Polski Ogród Poltech Pop Gym Positive Power POSperita PPG Deco Polska PPG Industries Poland Premium Food & More Prestige Inwestycje Primeon Propharma PTC PZU Życie Qumak-Sekom Rad-Com Radio PiN Rafineria Trzebinia Reckitt Benckiser Red Bull redNet Media Res-Drob Retail Technology Consulting Rettenmaier Polska Ricoh Polska RMF4Racing Team RO.SA-Hale Robanet Robot Coupe ROI Consulting Roldrob RR Donnelley Europe RWE Polska S.C. Johnson Sales Net Sanplast Sara Lee Sarga Technology SCA Hygiene Products Scotts Poland Securitas Polska Sertop Sico Polska Signal Consulting Sklejka-Eko Sokpol Solar Plus Solei Soraya Społem Tychy STBU Brokerzy Ubezpieczeniowi Stegu Stirling Lloyd Storck Stovit Group Strauss Cafe Poland Struga Strus STS Berg Swiss Vital System Pruszyński Systemy Call Center Tabiplast Tama Polska Tamark TBI Technology Tchibo Coffee Service Polska Technitynk Telemedycyna Polska Tensho Poland Corporation TenTia Jacek Kucharski Tesko Steel Tetra Pak Tikkuraila Polska TKP Tmalaser ToroGroup Toyota Bank Polska TRC Trefl Trexim Tudor House Tytanium Rental UBM Medica Unibit Unicell Poland Unilever Foodsolutions Unilever Polska Uni-Logistics Unilogo International Unimax Ustronianka Valcomp Valvex VanityStyle Vattenfall Sales Poland Vektor Sport Serwis Velux Polska Vigget Villa Estera Virgin Mobile Polska Visimind LTD. Vivenge Volvo Polska Weco Travel Westpol WGD Orion Wipasz Wizja Work Service Wyborowa Wydawnictwo Wilga Zakład Przetwórstwa Mięsa Matthias Zakłady Mięsne "Łmeat - Łuków" Zakłady Mięsne Henryka Stokłosy Zamel Zetkama Ziaja Ltd Zakład Produkcji Leków Zielona Budka ZT Kruszwica ZUO Bomet ZWS Silesia