Szkoła godna polecenia. Wykładowcy to wybitni fachowcy w swoich dziedzinach, to ludzie z pasją wiedzą i praktyką. Najlepsze szkolenie w jakim uczestniczyłem, gorąco polecam dla osób które szukają rzetelnych szkoleń. Naprawdę warto.

Wojciech Brzdąkiewicz Key Account ManagerMarcopol

Dla mnie, zajęcia miały przede wszystkich charakter odkrywczy i porządkujący zbiór wiedzy jakiej nabyłem pracując z klientami. Zajęcia z negocjacji, były wybitnie inspirujące. Chciało się chcieć i taki stan mam nadal. Studia polecam wszystkim moim znajomym, którzy również zawodowo są handlowcami.

Grzegorz Loranty – Przedstawiciel Handlowy Lafarge CementCementownia Kujawy

Szkolenia bardzo bogate w treść i obalające wiele dotychczasowych mitów na temat technik sprzedaży. Absorbujący wykładowcy i sposób prowadzenia zajęć. Wiele można wykorzystać i wprowadzać na bieżąco już w trakcie trwania szkoleń. Jedynie czego mi brakowało, to trochę mała ilość przykładów ze sprzedaży B2B długoterminowej. Głównie przykłady z coachingów dotyczyły sprzedaży akwizycyjnej.

Aleksandra Światek – menedżer klientaBMM

Z pewną rezerwą zgłosiłem swój akces, ale już po pierwszym zjeździe okazało się, że to bardzo dobra inwestycja. Dziś powiem, że to Moja Szkoła i najlepiej wykorzystany czas w procesie doskonalenia zawodowego ostatnich lat. Polecam wszystkim świetnych trenerów, bardzo kompetentnych fachowców, którzy potrafili zaciekawić, zainspirować i stworzyć niezapomnianą atmosferę. Na uznanie zasługuje także wysoka kultura organizacyjna Szkoły, koordynacja działań, ale Także elastyczność i wsłuchiwanie się w ton feedbacku.

Andrzej Kudra – Specjalista ds. sprzedażyFabryka Pomp i Armatury MEPROZET

Długo zastanawiałem się ,zanim podjąłem decyzję o swoim udziale w Szkole Zarządzania Sprzedażą. Nie potrzebnie. Po zapoznaniu się z programem stwierdziłem ostatecznie, że wiedza zdobyta w tej Szkole może mi w dużej mierze pomóc w mojej codziennej pracy zawodowej. Podjąłem decyzję i dzisiaj z tego kroku jestem bardzo zadowolony. Zajęcia prowadzone były przez profesjonalistów z ogromnym doświadczeniem teoretycznym i praktycznym. Teraz pozostaje mi tylko wykorzystanie tych umiejętności w praktyce.

Wiesław Kubasik – dyr. operacyjny

Program zajęć na kierunku Account Management – Sprzedaż doradczo-ekspercka dobrany jest w sposób, umożliwiający przypomnienie i uzupełnienie wiedzy z wielu dziedzin, powiązanych z efektywną współpracą z klientami. Wiedza i doświadczenie prowadzących zajęcia przedstawiana jest w bardzo ciekawy sposób, często na przykładach „z życia wziętych”. Szkołę Zarządzania Sprzedażą polecam zarówno osobom, które przeszły już wiele cykli szkoleń, jak i początkującym. Dla pierwszej grupy udział w szkole zaowocuje przełamaniem pewnych stereotypów, pozwoli poznać techniki sprzedaży dostosowane do obecnej sytuacji rynkowej, a dla drugiej – wykreuje właściwe rozumienie słowa „sprzedaż” i wytyczy właściwe kierunki do pracy nad udoskonalaniem swojego warsztatu”

Bartosz Wójcik – Koordynator sprzedażyW.W.Ż. Profi

W obecnej edycji zdecydowaliśmy, że udział weźmie 3 naszych bardzo dobrych i doświadczonych Doradców Kulinarnych ds. Sprzedaży. Z jakiego powodu? Program jest spójny z planem rozwoju dla w/w osób a praktyczny sposób prowadzenia warsztatów efektywny. Uczestnicy ocenili zarówno zawartość merytoryczną szkolenia jak i stronę organizacyjną bardzo wysoko. Dlaczego skorzystamy w przyszłości z programu dla najlepszych osób z naszego działu sprzedaży? Poza świetnie dobranym zakresem materiałów i zajęć, dotykających realnych problemów a przedstawionych w praktyczny sposób jest to okazja do wymiany doświadczeń i praktyk pomiędzy uczestnikami i możliwość skorzystania z dobrego programu e-learningowego

Adrian Wojciechowski, Menadżer ds. Szkoleń na Europę Północno-WschodniąUnilever Food Solutions

Gorąco zachęcam do udziału w szkoleniu Zarządzanie Działem Sprzedaży. Szkolenie to daje kompendium wiedzy w przedmiotowym obszarze. Doskonali prowadzący potrafią wzbudzić zainteresowanie kolejnym spotkaniem już pod koniec bieżącej sesji. Tym bardziej, że całość przekazywanej wiedzy podają w oprawie stylu coachingowego. Szczególną zaletą uczestnictwa w szkoleniu jest baza kontaktów nawiązanych z kolegami z danej edycji. Zdecydowanie mogę określić szkolenie Zarządzanie Działem Sprzedaży jako najlepsze z dotychczasowych, w których uczestniczyłem w zakresie zarządzania sprzedażą. Polecam!

Sebastian Loranty – MBA , Sales Manager Capital GoodsAperam Stainless Services & Solutions Poland

Szkoła godna polecenia, zajęcia zorganizowane w sposób spójny, kolejne zajęcia odkrywają nowe, ciekawe zagadnienia, które z całą pewnością wprowadzę do swojego działu sprzedaży. Liczę na dalszą owocną współpracę oraz możliwość odbywania dodatkowych szkoleń. Kadra szkoleniowa z zaangażowaniem przedstawiająca zagadnienia z obszarów za które odpowiadają, widać i czuć że to ludzie z pasją, wiedzą i praktyką. Polecam gorąco.

Arkadiusz Janicki – Dyrektor HandlowyLubawa

Szkoła Zarządzania Sprzedażą” to zdecydowanie najlepsze ze szkoleń, w jakich brałem udział. Świetna, profesjonalna kadra prowadząca to nie jak w wielu szkoleniach tylko teoretycy, lecz ludzie z wieloletnim doświadczeniem praktycznym, od których można się bardzo wiele nauczyć. „Zarządzanie działem sprzedaży” pozwoliło nie tylko zaczerpnąć ogromnej wiedzy z zakresu zarządzania zespołem ludzi, ale co najważniejsze odkryć w sobie słabe i mocne strony jako lider, i przede wszystkim dokonać zmian własnej osoby, tak aby móc jeszcze lepiej wpływać na swój zespół. Szczególnie polecam zajęcia z Kubą Lewandowskim, który w niestandardowy sposób przedstawia szereg zagadnień sprawiających, by ludziom „chciało się chcieć.

Jacek Kalkowski – Sales Manager / Site ManagerTama Polska