Ucz się od trenerów – praktyków sprzedaży, każdy z nich ma olbrzymie doświadczenie w sprzedaży i zarządzaniu sprzedażą

Przemysław
Mik

Ponad 23 lata w sprzedaży. Karierę rozpoczynał w 1997 roku w Górnośląskim Towarzystwie Prasowym (wydawca dziennika „Trybuna Śląska”) gdzie jako specjalista ds. sprzedaży sprzedawał powierzchnie reklamowe oraz współtworzył komórkę sprzedaży reklamy wewnętrznej PAR (Prasowa Agencja Reklamowa). Od roku 2004 (do dzisiaj) Prezes Zarządu McHayes&StewardGroup Sp. z o.o. Twórca Szkoły Zarządzania Sprzedażą, odpowiedzialny m.in. za wyniki podległego zespołu sprzedaży.

Mateusz Mrozowski

Mateusz
Mrozowski

Od 12 lat w sprzedaży, doświadczenie menadżerskie i sprzedażowe w takich branżach jak: Marketing wewnętrzny, Farmacja, Budownictwo, IT, Sprzedaż bezpośrednia. Doświadczenie sprzedażowe zdobywał na różnych szczeblach kariery zawodowej począwszy od przedstawiciela handlowego do funkcji Dyrektora Sprzedaży. W 2016 roku uzyskał tytuł najskuteczniejszego sprzedawcy w swojej firmie, rok później najlepszego Dyrektora Sprzedaży. Publicysta: Forbes, Szef Sprzedaży, As Sprzedaży. Autor bestsellerowej książki „sprzedaż jest sexy albo
nie ma jej wcale”.

Sebastian
Sauter

15 lat doświadczeń jako handlowiec, następnie manager sprzedaży m.in. w PTK Centertel (Orange) gdzie kierował 80 osobową strukturą sprzedaży. Prowadzi zaawansowane szkolenia z obszaru „sprzedażowych umiejętności miękkich”. Tworzy autorskie programy szkoleniowe, oparte na celach rozwojowych. Od początku swojego doświadczenia trenerskiego przeprowadził około 600 dni szkoleniowo – konsultacyjnych. Certyfikowany Trener, oraz Coach.

Andrzej Niemczyk

Andrzej
Niemczyk

Od 25 lat, sprzedaje i kieruje sprzedażą na trudnych, konkurencyjnych rynkach. Był handlowcem, kierownikiem sprzedaży a następnie dyrektorem handlowym w dwóch firmach farmaceutycznych Gedeon Richter i Ewopharma AG. Trener, Coach i konsultant od 15 lat oraz trener trenerów Szkoli największe światowe i polskie firmy. Specjalizuje się w szkoleniach menedżerskich z zakresu budowania własnego autorytetu, przywództwa, odwagi menedżerskiej oraz kierowania zespołem w trudnych sytuacjach.

Witold
Mockałło

30 lat doświadczeń w sprzedaży. Wprowadził na polski rynek 4 zagraniczne firmy farmaceutyczne.  Był dyrektorem sprzedaży i dyrektorem wykonawczym w kilku firmach z branży medycznej. Wprowadził kilkadziesiąt nowych produktów na rynek polski. Od 2010 prowadzi szkolenia z zakresu budowania zespołów handlowych, komunikacji w firmach, zarządzania ludźmi i rozwiązywania trudnych sytuacji w sprzedaży.

Mariusz
Kędzierski

Od ponad 15 lat zajmuje się szkoleniami i rozwojem kompetencji handlowców. Posiada wieloletnie doświadczenie szefa działu rozwoju i szkoleń w dużej, międzynarodowej korporacji Cersanit/Opoczno, gdzie między innymi, kierował zespołem trenerów wewnętrznych, prowadził działania wspomagające sprzedaż dla największych klientów firmy oraz aktywnie prowadził szkolenia i coaching dla handlowców w kraju i za granicą. Poza tym posiada doświadczenie w sprzedaży usług B2B w branży informatycznej. Jest współautorem dwóch książek o sprzedaży i negocjacjach. Ma za sobą 850 dni szkoleniowych.

Zaufali nam