

Przemysław
Mik
Ponad 23 lata w sprzedaży. Karierę rozpoczynał w 1997 roku w Górnośląskim Towarzystwie Prasowym (wydawca dziennika „Trybuna Śląska”) gdzie jako specjalista ds. sprzedaży sprzedawał powierzchnie reklamowe oraz współtworzył komórkę sprzedaży reklamy wewnętrznej PAR (Prasowa Agencja Reklamowa). Od roku 2004 (do dzisiaj) Prezes Zarządu McHayes&StewardGroup Sp. z o.o. Twórca Szkoły Zarządzania Sprzedażą, odpowiedzialny m.in. za wyniki podległego zespołu sprzedaży.

Mateusz
Mrozowski
Od 12 lat w sprzedaży, doświadczenie menadżerskie i sprzedażowe w takich branżach jak: Marketing wewnętrzny, Farmacja, Budownictwo, IT, Sprzedaż bezpośrednia. Doświadczenie sprzedażowe zdobywał na różnych szczeblach kariery zawodowej począwszy od przedstawiciela handlowego do funkcji Dyrektora Sprzedaży. W 2016 roku uzyskał tytuł najskuteczniejszego sprzedawcy w swojej firmie, rok później najlepszego Dyrektora Sprzedaży. Publicysta: Forbes, Szef Sprzedaży, As Sprzedaży. Autor bestsellerowej książki „sprzedaż jest sexy albo
nie ma jej wcale”.

Sebastian
Sauter
15 lat doświadczeń jako handlowiec, następnie manager sprzedaży m.in. w PTK Centertel (Orange) gdzie kierował 80 osobową strukturą sprzedaży. Prowadzi zaawansowane szkolenia z obszaru „sprzedażowych umiejętności miękkich”. Tworzy autorskie programy szkoleniowe, oparte na celach rozwojowych. Od początku swojego doświadczenia trenerskiego przeprowadził około 600 dni szkoleniowo – konsultacyjnych. Certyfikowany Trener, oraz Coach.

Andrzej
Niemczyk
Od 25 lat, sprzedaje i kieruje sprzedażą na trudnych, konkurencyjnych rynkach. Był handlowcem, kierownikiem sprzedaży a następnie dyrektorem handlowym w dwóch firmach farmaceutycznych Gedeon Richter i Ewopharma AG. Trener, Coach i konsultant od 15 lat oraz trener trenerów Szkoli największe światowe i polskie firmy. Specjalizuje się w szkoleniach menedżerskich z zakresu budowania własnego autorytetu, przywództwa, odwagi menedżerskiej oraz kierowania zespołem w trudnych sytuacjach.

Witold
Mockałło
30 lat doświadczeń w sprzedaży. Wprowadził na polski rynek 4 zagraniczne firmy farmaceutyczne. Był dyrektorem sprzedaży i dyrektorem wykonawczym w kilku firmach z branży medycznej. Wprowadził kilkadziesiąt nowych produktów na rynek polski. Od 2010 prowadzi szkolenia z zakresu budowania zespołów handlowych, komunikacji w firmach, zarządzania ludźmi i rozwiązywania trudnych sytuacji w sprzedaży.

Mariusz
Kędzierski
Od ponad 15 lat zajmuje się szkoleniami i rozwojem kompetencji handlowców. Posiada wieloletnie doświadczenie szefa działu rozwoju i szkoleń w dużej, międzynarodowej korporacji Cersanit/Opoczno, gdzie między innymi, kierował zespołem trenerów wewnętrznych, prowadził działania wspomagające sprzedaż dla największych klientów firmy oraz aktywnie prowadził szkolenia i coaching dla handlowców w kraju i za granicą. Poza tym posiada doświadczenie w sprzedaży usług B2B w branży informatycznej. Jest współautorem dwóch książek o sprzedaży i negocjacjach. Ma za sobą 850 dni szkoleniowych.

Lucy Cieślak – Key Account Manager for Ireland
LUG Light Factory
Szkoła to przede wszystkim profesjonalizm, wiedza poparta doświadczeniem, co w efekcie przełożyło się na dynamiczny sposób prowadzenia warsztatów. Komunikatywność wykładowców, ich poczucie humoru i charyzma wpasowały się w pozytywną atmosferę zajęć. Ciekawe techniki angażujące grupę oraz łączenie wiedzy merytorycznej z wieloletnim doświadczeniem pozwoliło na weryfikacje i eliminację ewentualnych błędów, które często popełniamy w sprzedaży. Dzięki…

Monika Pec – Training Coordinator
Karcher sp. z o.o.
Sukces firmy zawdzięczamy pracownikom wewnętrznym, ale także naszym dealerom i partnerom. Szkoła wspierała naszą sieć dealerską w rozwoju kluczowych kompetencji menedżerskich. Zależało nam, aby nasi dealerzy nabyli umiejętności, które będą pomocne w kreowaniu jeszcze bardziej efektywnej sprzedaży, tak abyśmy mogli utrzymać przewagę konkurencyjną w jakże dynamicznym czasie. Formułę zajęć oceniamy jako wysoce efektywną, interakcje zachodzące…

Piotr Kwaśny – Key Account Manager DIY
PPG Deco Polska
Najlepiej wydane pieniądze z budżetu szkoleniowego!!! Dziękuję za czas spędzony z Wami gdyż już po pierwszym zjeździe zainspirowany wykładem wdrożyłem pewne narzędzia w swojej organizacji. Wysoki poziom merytoryczny wykładowców, duża ilość przygotowanych materiałów, praktyczne przykłady i bardzo sympatyczna forma prowadzenia wykładów to Wasza przewaga i siła rynkowa.

Piotr Szubielski – Starszy Specjalista ds. Dystrybucji
Unilever Food Solutions
Pragnę napisać dosłownie kilka zdań na temat zajęć w jakich brałem udział w ostatnim czasie w Szkole Zarządzania Sprzedażą. Pracuję w branży FMCG już od 15 lat, z racji tego brałem udział w wielu szkoleniach pod kątem sprzedaży, tematyka szkoleń odbywała się na wielu płaszczyznach, byłem przekonany, że już nic nie jest mnie w stanie…

Wioleta Jankowska – Key Account Manager
Colian
„Czas spędzony na zajęciach w Szkole Zarządzania Sprzedażą to najlepsza inwestycja w przyszłość i rozwój zawodowy. Szkoła Zarządzania Sprzedażą gwarantuje wysoką jakość szkoleń, zapewnia materiały dydaktyczne do których już nie raz spoglądałam i daje możliwość poznania wspaniałych ludzi. Szczególnie doceniam wartości merytoryczne i praktyczne trenerów oraz ich otwartość, różnorodność charakterów i poczucie humoru, które sprawia…

Damian Klatta – Regionalny Kierownik Sprzedaży
Pneumat System Sp. z o.o.
”Udział w szkoleniu i prowadzone zajęcia Szkoły Zarządzania Sprzedażą były dla mnie niepowtarzalną okazją do rozwinięcia umiejętności z zakresu zarządzania działem sprzedaży i zespołem. Zajęcia prowadzone przez doświadczonych trenerów – praktyków oraz możliwość wymiany spostrzeżeń wiele wniosły w codzienne życie zawodowe, dużą wartością było również spotkanie z innymi uczestnikami gdzie można było podzielić się bagażem…

Jakub Kwiatkowski – Product Manager Servo&Motion
Mitsubishi Electric Europe B.V.
“To co wyróżnia Szkołę Zarządzania Sprzedażą na tle innych tego typu ofert na rynku szkoleniowym to przede wszystkim ogromne doświadczenie w realnym biznesie prowadzących. Zajęcia i materiały były świetnie przygotowane, sposób prowadzenia był atrakcyjny, sala była wygodna, a grono uczestników pozwalało na zdobycie nowych kontaktów i dzielenie są doświadczeniami, ale bez charyzmy i doświadczenia prowadzących…

Piotr Chojnacki – Menedżer Działu Sprzedaży Detalicznej
YES
“Szkoła Zarządzania Sprzedażą to profesjonalne miejsce, szkolenia oparte są na merytorycznym i kompleksowym podejściu do uczestników z zachowaniem dobrej, miłej atmosfery. Zajęcia prowadzone są w bardzo ciekawy, różnorodny sposób z wykorzystaniem nowoczesnych metod, co gwarantuje duże zaangażowanie obu stron. Cenna wiedza teoretyczna poparta przykładami z praktyki, jest tym co obrazuje bardzo dużą efektywność i jakość…

Grzegorz Piotrowski
p.o. Kierownika Zespołu Wsparcia Sprzedaży Biuro Bancassurance i Ubezpieczeń Masowych STUnŻ ERGO Hestia SA
Udział w Szkole Zarządzania Sprzedażą to świetny sposób na porównanie własnych umiejętności z wiedzą doświadczonych trenerów McHayes&Steward Group. Osoby prowadzące zajęcia to praktycy, stąd ogromną wartością wykładów jest możliwość poznania doświadczeń innych, na bazie których możliwe staje się doskonalenie własnych kompetencji w zarządzaniu działem sprzedaży. Wiedza teoretyczna otrzymywana w formie ciekawych i przystępnie napisanych materiałów…

Danuta Żukowska – Dyrektor Sprzedaży
Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Cardif Polska S.A.
Szkoła Zarządzania Sprzedażą to studia, które szczerze polecam wszystkim praktykom sprzedaży, dla wzmocnienia i usystematyzowania wiedzy i umiejętności w obszarze zarządzania sprzedażą. Zajęcia prowadzone są w atrakcyjnej formule przez charyzmatycznych coachów biznesowych. Dobór tematów, dynamika zajęć, utrwalanie nabytych umiejętności podczas praktycznych treningów grupowych oraz e-learningu zadowolą najbardziej wymagających studentów. Niezaprzeczalną wartością studiów jest ich interdyscyplinarny…