Ucz się od trenerów – praktyków sprzedaży, każdy z nich ma olbrzymie doświadczenie w sprzedaży i zarządzaniu sprzedażą

Mateusz Mrozowski

Mateusz
Mrozowski

Od 12 lat w sprzedaży, doświadczenie menadżerskie i sprzedażowe w takich branżach jak: Marketing wewnętrzny, Farmacja, Budownictwo, IT, Sprzedaż bezpośrednia. Doświadczenie sprzedażowe zdobywał na różnych szczeblach kariery zawodowej począwszy od przedstawiciela handlowego do funkcji Dyrektora Sprzedaży. W 2016 roku uzyskał tytuł najskuteczniejszego sprzedawcy w swojej firmie, rok później najlepszego Dyrektora Sprzedaży. Publicysta: Forbes, Szef Sprzedaży, As Sprzedaży. Autor bestsellerowej książki „sprzedaż jest sexy albo
nie ma jej wcale”.

Sebastian
Sauter

15 lat doświadczeń jako handlowiec, następnie manager sprzedaży m.in. w PTK Centertel (Orange) gdzie kierował 80 osobową strukturą sprzedaży. Prowadzi zaawansowane szkolenia z obszaru „sprzedażowych umiejętności miękkich”. Tworzy autorskie programy szkoleniowe, oparte na celach rozwojowych. Od początku swojego doświadczenia trenerskiego przeprowadził około 600 dni szkoleniowo – konsultacyjnych. Certyfikowany Trener, oraz Coach.

Andrzej Niemczyk

Andrzej
Niemczyk

Od 25 lat, sprzedaje i kieruje sprzedażą na trudnych, konkurencyjnych rynkach. Był handlowcem, kierownikiem sprzedaży a następnie dyrektorem handlowym w dwóch firmach farmaceutycznych Gedeon Richter i Ewopharma AG. Trener, Coach i konsultant od 15 lat oraz trener trenerów Szkoli największe światowe i polskie firmy. Specjalizuje się w szkoleniach menedżerskich z zakresu budowania własnego autorytetu, przywództwa, odwagi menedżerskiej oraz kierowania zespołem w trudnych sytuacjach.

Witold
Mockałło

30 lat doświadczeń w sprzedaży. Wprowadził na polski rynek 4 zagraniczne firmy farmaceutyczne.  Był dyrektorem sprzedaży i dyrektorem wykonawczym w kilku firmach z branży medycznej. Wprowadził kilkadziesiąt nowych produktów na rynek polski. Od 2010 prowadzi szkolenia z zakresu budowania zespołów handlowych, komunikacji w firmach, zarządzania ludźmi i rozwiązywania trudnych sytuacji w sprzedaży.

Mariusz
Kędzierski

Od ponad 15 lat zajmuje się szkoleniami i rozwojem kompetencji handlowców. Posiada wieloletnie doświadczenie szefa działu rozwoju i szkoleń w dużej, międzynarodowej korporacji Cersanit/Opoczno, gdzie między innymi, kierował zespołem trenerów wewnętrznych, prowadził działania wspomagające sprzedaż dla największych klientów firmy oraz aktywnie prowadził szkolenia i coaching dla handlowców w kraju i za granicą. Poza tym posiada doświadczenie w sprzedaży usług B2B w branży informatycznej. Jest współautorem dwóch książek o sprzedaży i negocjacjach. Ma za sobą 850 dni szkoleniowych.

Zaufali nam