Szkoła zarządzania sprzedażą to „Strzał w dziesiątkę”. Usystematyzowanie zdobytej już wiedzy, wymiana doświadczeń, a przede wszystkim świeże spojrzenie na wiele aspektów. Sposób przekazywania wiedzy to ogromny atut trenerów. Mnóstwo przykładów jasno wskazuje, iż mówimy wyłącznie o praktykach. Podczas wykładów zapomniałam o istnieniu czasu – to chyba najlepsza rekomendacja. Gorąco polecam.

Agnieszka Kawalec – Dyrektor Departamentu Telesprzedaży, Pion Sprzedaży i MarketinguMultimedia

Szkoła Zarządzania Sprzedażą to naprawdę porządna oferta szkoleniowa. Każdy dzień zajęć był uczciwie przepracowany, zarówno po stronie wykładowców, jak i uczestników. Mnóstwo praktycznej wiedzy wypływającej z praktyki biznesowej, co pozwalało szybko znajdować odniesienia do faktycznie napotykanych sytuacji. Trochę mały nacisk na tematykę sprzedaży usług doradczych, ale obiecano poprawę. Wiem, że z otrzymanych materiałów i notatek będę korzystał w swojej codziennej pracy, a samą Szkołę – polecał poszukującym rzetelnych szkoleń

Adam Lewandowski – członek zarządu i dyrektor do spraw rozwoju

W końcu udało mi się odnaleźć szkolenie przeznaczone nie tylko dla korporacji, ale także dla firm o mniej rozbudowanych strukturach. Wykładowcy z ogromną wiedzą i pasją, którą dzielą się z innymi, inspirując do wzmożonych działań. Polecam każdemu nie tylko ze względu na przekazywaną wiedzę- wielu z Nas w indywidualnej rozmowie z trenerami uzyskało konkretne sposoby rozwiązania swoich wyzwań.

Przemysław Meller – Kierownik ds. Klientów KluczowychAGRO-DANMIS

Szanowni Państwo, w związku z ukończeniem szkolenia chciałbym podziękować wszystkim prowadzącym za w pełni profesjonalne merytoryczne przygotowanie i poprowadzenie wykładów, które dzięki licznym ćwiczeniom pozwoliły mi na pełniejsze zrozumienie i analizę przedstawionych tematów. Tak jak w życiu codziennym tak i w tej szkole główny nacisk kładzie się na praktyczne przedstawienie i rozwiązanie zagadnień, a teoria stanowi tylko uzupełnienie tej wiedzy. Dzięki otrzymanym materiałom dydaktycznym, dostępu do świetnego panelu e-learning mogę w każdej chwili przypomnieć i uzupełnić uzyskaną wiedzę.

Artur Modzelewski – Kierownik Przedstawicieli FarmaceutycznychZIAJA

Niesamowite aby spotkać w jednym miejscu tylu pasjonatów. Zaangażowanie, ciekawa, aktywna forma przekazu nie pozwalająca ani przez chwilę na wdarcie się nudy. Świetnie dobrany zespół wyjątkowych trenerów, potrafiących inspirować i ta grupa … nie łatwo o taki klimat.

Krzysztof Szachniewicz – Regionalny Kierownik SprzedażyReckitt Benckiser

Jestem pracownikiem działu handlowego od 14-tu lat. Kurs w Akademii Trenerów Sprzedaży przewijał się w moich planach od dawna. Wiosną tego roku zacząłem szkolenie i to z wielkim zainteresowaniem i pożytkiem. Dobrze zaplanowane tematy i świetni, profesjonalni szkoleniowcy. Zajęcia prowadzone w szybkim tempie nie pozwalają na zapomnienie po co się tu spotkaliśmy. Jeśli wydaje się Wam, że wiecie wszystko o sprzedaży, zarządzaniu zespołem pracowników, motywowaniu i szkoleniu podwładnych to dobry moment żebyście zainwestowali swój czas w kurs w Trener działu Sprzedaży , w ramach Szkoły Zarządzania Sprzedażą

Jacek Kurys – Key Account ManagerCeDo

Szkoła Zarządzania Sprzedażą to miejsce w którym praktycy mówią do praktyków. To poczucie, że prowadzący zajęcia „zjadł zęby” na tym, o czym mówi podnosi efektywność spotkań do potęgi. Zajęcia są intensywne i wymagające skupienia natomiast fakt że z każdego spotkania wychodzi się z koszem przemyśleń i pomysłów powoduje że pożegnałem się ze Szkołą z żalem ale jednocześnie czułem wartość spędzonego tam czasu.

Szymon Mordasiewicz – Dyrektor Działu Obsługi KlientaACNielsen

Ukończenie tego kursu przyniosło i przynosi wiele zmian w mojej pracy i nie tylko. Świeże spojrzenie na stare sprawy , usystematyzowanie mojej wiedzy oraz wiele przykładów przytoczonych na kursie pozwoliło mi na inne rozmowy z moim kontrahentami. Zrozumiałam co ich boli i jak do nich mówić. Na bieżąco wprowadzałam zmiany w pracy podległych mi handlowców. Staram się choć w części zainspirować ich tak jak Wy mnie zainspirowaliście. Charyzma prowadzących ciągle wywołuje uśmiech i podziw. Poszerzyłam swoją wiedzę o rozmowy z ludźmi z innych dziedzin dotąd mi nie znanych. Dziękuję.

Anna Twardowska – Key Account ManagerClovin

Szkoła jest dla mnie miejscem gdzie szkolą profesjonaliści – praktycy. Wykładowcy, którzy mnie szkolili to ludzie przekazujący wiedzę w sposób „życiowy” – praktyczny. Myślę, że niektóre z wykładów pozostaną w pamięci wszystkich uczestników, którzy brali w mich udział (razem ze mną). Zagadnienia, które trzeba przyznać, że są dla większości słuchaczy trudne do przyswojenia były przekazywane w sposób bardzo przystępny (ukłony dla wykładowców). Mnie jednak najbardziej zainspirowały wykłady z Zarządzania zespołem, Zarządzanie strukturą i budżetem działu sprzedaży. Prawie wszystkie elementy z tych wykładów wprowadzamy w firmie w której pracuję.

Jarosław Mokrzecki – Dyrektor HandlowyAgrimpex

Dziękuję bardzo za przeprowadzone szkolenie. Dzięki prowadzącym, w osobach praktyków sprzedaży, trenerów NLP i profesjonalnych negocjatorów mogłem poznać zagadnienia sprzedażowe z życia wzięte a nie suche, książkowe fakty i regułki. Zdobyta wiedza bardzo przydaje mi się w codziennej pracy i co najważniejsze mam wrażenie, że znacznie podniosła moje kwalifikacje co daje mi dużo więcej pewności siebie podczas rozmów z Klientami. Mam nadzieje, że w ramach Szkoły Zarządzania Sprzedażą będzie organizowanych więcej szkoleń tego rodzaju – na pewno będę starał się w nich uczestniczyć.

Marcin Mazurek – Doradca KlientaXSolve