Szkoła Zarządzania Sprzedażą – najlepszą inwestycją w rozwój kadry menedżerskiej dla każdej organizacji sprzedażowej. Program doskonale dobrany. Wykładowcy to szkoleniowcy na najwyższym poziomie, posiadający wieloletnia praktykę. Program Zarządzania Działem Sprzedaży gorąco polecam.

Grzegorz Orczyk. National Key Account ManagerUPECO

Bardzo Państwu dziękuje za możliwość uczestnictwa w tak profesjonalnych szkoleniach (a mam punkt odniesienia, bo przez te kilkanaście lat mojego „życia handlowego”, uczestniczyłem w wielu spotkaniach, szkoleniach, zjazdach i na tle innych moim zdaniem Wy jesteście prawdziwymi MISTRZAMI- mam tu na myśli organizację szkolenia, materiały zarówno te które otrzymywaliśmy w trakcie szkoleń, jak i te na platformie E-learningowej, atmosferę. Polecam każdemu Waszą Szkołę. Jeszcze raz bardzo dziękuję.

Jacek Żak, Key Account ManagerSery ICC Pasłęk

Z przyjemnością mogę polecić szkolenie „Sprzedaż Doradczo- Ekspercka” w Szkole Zarządzania Sprzedażą, z uwagi na wysoki poziom merytoryczny wykładów jak również dobre przygotowanie wykładowców. Mam tu na myśli nie tylko wiedzę z prezentowanych tematów, ale też łatwość udzielania odpowiedzi na różne trudne sytuacje, które zdarzają się w codziennym życiu handlowca. Odbyte szkolenie pozwoliło mi na szersze spojrzenie na zagadnienie sprzedaży w codziennej pracy, oraz metodyczne podejście do tych najtrudniejszych przypadków, które wymagają zwykle indywidualnego podejścia.Zdobytą na szkoleniu wiedzę można stosować „od ręki” w codziennej pracy, w większości przypadków z bardzo dobrym rezultatem…

Mariusz Gontarek, Key Account ManagerDROSED S.A.

Udział w zajęciach Szkoły Zarządzania Sprzedażą zainspirował mnie do innego spojrzenia na dział i pracowników, innego modelu zarządzania a wiele przedstawionych na wykładach rozwiązań zacząłem wprowadzać do codziennej praktyki. Oczywiście nie do przecenienia jest również możliwość wymiany doświadczeń i podzielenie się swoimi pomysłami i rozwiązaniami z innymi uczestnikami kursu. Udział w Szkole daje możliwość poznania wielu doskonałych managerów i stosowanych przez nich metod pracy w wielu wydawałoby się zupełnie odległych dziedzinach biznesu. Zawsze coś pozostaje nam jako nowe doświadczenie, nowa umiejętność wzbogacająca nasz warsztat managerski.

Wojciech Marusiński – Dyrektor ds. Strategii i RozwojuVALVEX S.A.

“Szkoła Zarządzania Sprzedażą okazała się bardzo dobrym wyborem, który w przyszłości zaowocuje lepszą sprzedażą w branży, w której się obracam (surowce chemiczne). Mogę powiedzieć, że wykładowcy byli bardzo profesjonalni, posiadali dużą wiedzę merytoryczną, ale również praktyczną. To co spodobało mi się najbardziej to zajęcia praktyczne, różne case’y dla każdego. Szczególnie negocjacje biznesowe (które można też wykorzystywać w życiu codziennym). Szkolenie firmy Hayes mogę porównać z innymi treningami dostępnymi na rynku warszawskim, z tą różnicą, że poprzednie kursy nie dały mi tylu pomocnych informacji. Lektorzy z firm konkurencyjnych nie mieli tak ciekawego przygotowania. Polecam każdemu nowemu oraz doświadczonemu sprzedawcy”.

Paweł Dańczak – Marketing & Sales ManagerIMCD Polska Sp. z o.o.

Cykl wykładów, w których miałam przyjemność uczestniczyć na kierunku „Account Management” był dla nie bardzo pomocny i interesujący. Zarówno przekazana wiedza, jak i zajęcia praktyczne, pozwolą mi na dalszą pracę nad sobą. Na tym szkoleniu oprócz solidnej dawki teorii pozyskałam również nową energię i motywację do pracy. Wykładowcy są fantastyczni, z ogromnym zasobem wiedzy, doświadczeniem i  poczuciem humoru. Jestem w pełni zadowolona i usatysfakcjonowana. Na słowa uznania zasługują również niezawodne Panie: Łucja i Paulina, które zawsze służyły pomocą w sprawach organizacyjnych. ? Szkołę Zarządzania Sprzedażą polecam wszystkim handlowcom i managerom, którzy chcą odnosić sukcesy zawodowe. Szczególne podziękowania składam natomiast mojemu Prezesowi, który umożliwił mi udział w tym szkoleniu.

Wiesława Frankiewicz – Specjalista ds. handluRavenol

Na początku chciałabym podziękować za profesjonalny cykl szkoleń. Pani wsparcie techniczne, pomoc w nawet najdrobniejszych wątpliwościach oraz nieustanny uśmiech powodowały, że czułam się ‚dopieszczona’ w każdym calu!
Jestem zaszczycona, że mogłam brać udział w tak wysokim merytorycznie poziomie szkoleń i poznać profesjonalistów w każdym calu! Postawa każdego z wykładowców oraz Pań jest dla mnie prawdziwym wzorem do naśladowania.
Mam nadzieję,że w przyszłości będę miała okazję skorzystać z dodatkowych szkoleń McHays’a.

Magdalena Kuchciak – Doradca KlientaMitko

Kilka lat temu ukończyłam kierunek Account Management – sprzedaż doradcza, z udziału w którym byłam bardzo zadowolona. Po kilku latach uznałam, iż czas na dalszy własny rozwój, więc zamiast szukać na rynku szkoleń, wybrałam po raz kolejny Szkołę, ponieważ cenię sobie wysoką jakość szkoleniową. Tym razem kierunek jaki wybrałam to Zarządzanie Działem Sprzedaży i muszę przyznać, iż Szkoła po raz kolejny bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła.

Ewa Marzecka – Kierownik Działu Wsparcia SprzedażyEmitel Sp. z o.o.

Ukończenie Szkoły Zarządzania Sprzedażą to jedno z ważniejszych moich osiągnięć w I połowie tego roku. Wiedza, sposób prowadzenia zajęć, przygotowane materiały i platforma e-learningowa sprawiają, że nauka jest lekka, łatwa i przyjemna. Polecam tę szkołę każdemu, kto chce  sprawdzić poziom swoje wiedzy zarządzając już działem sprzedaży jak i tym, którzy planują to czynić w niedalekiej przyszłości. Atmosfera w czasie zajęć była fantastyczna, a egzamin tylko potwierdził tę opinię

Marlena Karbowniak – Dyrektor Rozwoju BiznesuKOW Sp. z o. o.

Po raz pierwszy od kilku lat miałem okazję odczuć jak ważna w szkoleniach jest atmosfera, myślenie, aktywność prelegentów i uczestników. To daje niezwykły komfort nauki i pracy w ramach wykładów i case study. Bardzo wysoko oceniam bogatą ilość praktycznych przykładów, poziom merytoryczny wykładowców oraz ich zapał w przekazywaniu wiedzy. I najważniejsze dla mnie – wykorzystanie nowej wiedzy w firmie. Materiały dydaktyczne, świetny panel e-learningowy pozwala mi teraz uzupełnić i przypomnieć czego się nauczyłem.

Krzysztof Ramotowski – Dyrektor GeneralnyEuropean Advertising Group