Przede wszystkim, z pełną świadomością, mogę polecić Szkołę Zarządzania Sprzedażą. Szkolenie inne niż jakiekolwiek z poprzednich szkoleń, organizowanych przez znane szkoły. Usystematyzowanie wiedzy, zdobycie ciekawych i przydatnych kontaktów – dla mnie główne plusy.

Marina Hornostajewa – Jr. Area Export ManagerOceanic S.A.

Szkoła Zarządzania Sprzedażą to jeden z najlepszych kursów, w jakich brałem udział. Uważam, że tematyka poruszana na kierunku „Zarządzanie zespołem sprzedaży” jest niezbędna w pracy każdego managera sprzedaży, który ma pod swoimi skrzydłami zespół handlowców i odpowiada za realizację planów sprzedażowych. Z kolei kierunek „Account Management” jest idealnym wprowadzeniem w kanony pracy z kluczowymi Klientami, a dla osób z większym doświadczeniem w tej tematyce będzie możliwością systematyzacji dotychczasowej wiedzy i poszerzenia jej o nowe aspekty.

Łukasz Tejkowski – Senior Key Account ManagerJTI Polska Sp. z o. o

Jako jeden z nielicznych pewnie Absolwentów miałem okazję brać udział w obydwu kierunkach realizowanych w ramach Szkoły Zarządzania Sprzedażą i poznać wszystkich wykładowców. Obydwa kierunki były dla mnie bardzo ciekawą przygodą edukacyjną, raz bardziej z perspektywy menedżera sprzedaży, innym razem z perspektywy sprzedawcy. Jeśli kiedykolwiek powstanie trzeci kierunek – spotkamy się ponownie. Polecam!

Marcin Konieczny – Sales and Merchandising ManagerVirgin Mobile Polska Sp. z o.o.

Bardzo interesujące szkolenie, ciekawe podejście do tematu oraz bardzo pozytywne wrażenia jeśli chodzi o sposób przekazywania informacji. Trenerzy świetnie przygotowani, otwarci i widać, że lubią to, co robią oraz potrafią zainteresować tym innych. Bardzo dużo ciekawych i praktycznych informacji przedstawionych na konkretnych przykładach – nie sama teoria. Polecam wszystkim głodnym wiedzy, którzy nie chcą tylko odbębnić kolejnego szkolenia, ale szukają merytorycznej wiedzy, którą można skonfrontować z własnymi doświadczeniami dla osobistego rozwoju.

Grzegorz Cebula – Sales ManagerMetalis Polska

Cykl szkoleń, w których miałem możliwość i przyjemność uczestniczyć, był jednym z nielicznych tak profesjonalnie i fachowo przygotowanym i przeprowadzonym. Kadra wykładowców prezentuje najwyższy poziom merytoryczny. Przekazywana wiedza w wielu przypadkach poparta była realnymi przykładami. Dodatkowo, platforma e-learningu, coś jeszcze niespotykanego w innych dotychczasowych szkoleniach, pozwalała na poszerzenie wiedzy, jak również stanowiła doskonałe narzędzie pomocne podczas przypomnienia wiadomości do egzaminu.

Pawel Kręciwilk – Specjalista ds. SprzedażyHuhtamaki Foodservice Poland

Szkoła Zarządzania Sprzedażą to inspiracja do tego aby chciało się chcieć. Mi się zawsze chciało się chcieć lecz po ukończeniu Szkoły chce mi się chcieć jeszcze bardziej i przekazywać to chcenie innym.Dziękuję polecam Szkoła godna uwagi oraz zaufania!!!

dr Witalis Marczyk – Dyrektor ds. Sprzedaży i MarketinguAlgeco Sp. z o. o.

Szkolenie było fantastycznie przygotowane, strona praktyczna, jak i merytoryczna była również na wysokim poziomie. Organizację i przebieg szkolenia uważam za udany i chciałbym podziękować wam organizatorom za opiekę merytoryczna i czuwanie nad całością.

Viorel Trif – Menedżer sprzedażyCaparo Forging: Bomet

Zdobyte informacje pozwoliły mi od samego początku trwania Szkoły efektywniej wykonywać moją pracę, nauczyły jak skutecznie zarządzać zespołem i motywować go do osiągania coraz lepszych wyników. Oprócz cennej wiedzy, którą zdobyłem podczas zajęć, poszerzyłem również grono kontaktów biznesowych, które mam nadzieję, że zaowocują w przyszłości – z pełnym przekonaniem polecam udział w Szkole Zarządzania Sprzedażą.

Łukasz Jezior – WłaścicielActive Medica

Szkoła Zarządzania Sprzedażą to bardzo dobra inwestycja w własny rozwój. Ciekawe zajęcia merytoryczne, uzupełnione wieloma cennymi przykładami z praktyki są prowadzone w bardzo przystępnej formie. Wykładowcy to wybitne osobowości, na zajęciach których nie można się nudzić.

Adam Sienkiewicz – customer development directorSagra technology sp. z o.o.

W kilku krótkich słowach chciałbym podziękować za możliwość bycia uczestnikiem na prowadzonych przez Państwa firmę 4 miesięcznych szkoleniach. W mojej opinii szkolenia te są bardzo pomocne i doskonale przygotowują do pracy w branży sprzedażowej. Korygują zachowania rutynowe na które osoba pracująca już kilka lat w handlu jest narażona. Na pewno polecę tego typu szkolenie znajomym.

Krzysztof Fot – Key Account ManagerCredin