Szkoła Zarządzania Sprzedażą to doskonały pomysł dla ludzi sprzedaży z wielu branż. Pierwsza rzecz to idealna organizacja i informacja dla każdego uczestnika: godziny zajęć, materiały, dodatkowe zajęcia, atmosfera. Wszystkie te elementy dają możliwość skoncentrowania się na doskonaleniu wiedzy i umiejętności. Idealnym pomysłem jest rozłożenie materiału w czasie i wspomaganie go e-learningiem czego nie dają standardowe szkolenia. Taka konstrukcja wspomagana jeszcze egzaminem i pisaniem pracy daje możliwość dużo lepszego przyswojenia i wdrożenia wiedzy niż na zwykłych szkoleniach gdyż czas pomaga utrwalać wiedzę a nie jest to jednorazowe wydarzenie. Bardzo dobry dobór materiału i prowadzących zwiększa szanse wartościowego wykorzystania czasu zajęć co jak było widać owocował bardzo wysoką frekwencją na zajęciach. Profesjonalni wykładowcy mimo dużej grupy potrafią zaangażować prawie każdego słuchacza.
