Szkoła Zarządzania Sprzedażą to doskonały pomysł dla ludzi sprzedaży z wielu branż. Pierwsza rzecz to idealna organizacja i informacja dla każdego uczestnika: godziny zajęć, materiały, dodatkowe zajęcia, atmosfera. Wszystkie te elementy dają możliwość skoncentrowania się na doskonaleniu wiedzy i umiejętności. Idealnym pomysłem jest rozłożenie materiału w czasie i wspomaganie go e-learningiem czego nie dają standardowe szkolenia. Taka konstrukcja wspomagana jeszcze egzaminem i pisaniem pracy daje możliwość dużo lepszego przyswojenia i wdrożenia wiedzy niż na zwykłych szkoleniach gdyż czas pomaga utrwalać wiedzę a nie jest to jednorazowe wydarzenie. Bardzo dobry dobór materiału i prowadzących zwiększa szanse wartościowego wykorzystania czasu zajęć co jak było widać owocował bardzo wysoką frekwencją na zajęciach. Profesjonalni wykładowcy mimo dużej grupy potrafią zaangażować prawie każdego słuchacza.

Paweł Maciejewski – Kierownik zespołu sprzedażyING usługi finansowe

Cykl szkoleń Zarządzanie Sprzedażą to bardzo dobra inwestycja czasu i pieniędzy (…) Świetna atmosfera i bezpośredni kontakt podczas zajęć wywołują wysokie zaangażowanie uczestników. Duży ukłon także w stronę osób zajmujących się samą organizacją, komunikacja oraz opieką na miejscu podczas dni zjazdowych. Gratuluje i serdecznie polecam.

Ireneusz WojciechowskiToyota Bank Polska

Dwudniowe zjazdy były dość wyczerpujące, ale obcowanie z fantastycznymi wykładowcami-praktykami w pełni rekompensowało spędzony czas. Wiem, że wiele z tego o czym dyskutowaliśmy podczas zjazdów wprowadzę do swojego repertuaru w zakresie zarządzania.

Piotr Linkiewicz – Kierownik ds. rozwoju sprzedażyKompania Piwowarska

Jako Absolwent kierunku Account Management serdecznie zachęcam sprzedawców zajmujących się kluczowymi klientami do udziału w zajęciach. Oprócz olbrzymiej dawki wiedzy przekazanej przez fantastycznych trenerów-praktyków, zajęcia w Szkole są również okazją do nawiązania bezcennych kontaktów biznesowych z koleżankami i kolegami z innych firm oraz zrobienia wspólnych interesów. Przyjemne z pożytecznym.

Artur Piegat – Senior Key Account ManagerTchibo Coffee Service Polska

Już od pierwszego zjazdu wiedziałem, że czas spędzony w Szkole Zarządzania Sprzedażą będzie bardzo produktywny. Jest to niewątpliwie jedno z najlepszych szkoleń sprzedażowych dostępnych na rynku. Abstrahując od miłej obsługi, świetnie przygotowanych trenerów-praktyków i bardzo dużej ilości praktycznej wiedzy sprzedażowej poznałem wiele ciekawych osób, a wspólna wymiana doświadczeń na pewno przyda się w dalszej karierze zawodowej. Serdecznie zachęcam do wzięcia udziału w Szkole.

Michał Sobański – Szef Biura Sprzedaży EksportowejLOTOS Asfalt Sp. z o.o.

Szkoła Zarządzania Sprzedażą to bardzo kompleksowe szkolenie, które było dla mnie niepowtarzalną okazją do rozwijania umiejętności z zakresu zarządzania działem sprzedaży. Zajęcia prowadzone przez doświadczonych trenerów – praktyków oraz możliwość wymiany doświadczeń z innymi uczestnikami rozwiązały wiele problemów, z którymi zmagałem się w codziennej pracy. Szkolenie jest bardzo dobrze przygotowane zarówno od strony technicznej (obsługa, e-learning, egzamin) jak i merytorycznej (wysoka jakość materiałów szkoleniowych, ćwiczeń oraz praktycznych odniesień do codziennych sytuacji). Polecam udział w Szkole Zarządzania Sprzedażą.

Wojciech Dyja – Kierownik OkręguJeronimo Martins Drogerie i Farmacja

Udział w zajęciach Szkoły Zarządzania Sprzedażą był dla mnie niezwykłym doświadczeniem. Wiedza zdobyta podczas warsztatów z pewnością przyczyniła się do spojrzenia z nowej perspektywy, a nabyte kompetencje mają trwały wpływ na styl zarządzania moim zespołem. Natomiast studium przypadku innych uczestników kursu, było inspirujące i dało mi możliwość zetknięcia się z podobnymi zagadnieniami w zupełnie różnych środowiskach pracy. Niesamowite było to, do jak ciekawych wniosków prowadziły nasze rozważania. Z przyjemnością rekomenduję uczestnictwo w Szkole Zarządzania Sprzedażą.

Anna Zabielska – Sales Department ManagerADGAR Conference Group

Bardzo dziękuję za udział w szkoleniu dot. sprzedaży doradczo – eksperckiej. Zajęcia przeprowadzone zostały w profesjonalny i bardzo ciekawy, aktywizujący uczestników sposób. Podzielenie szkolenia na bloki tematyczne i zróżnicowane osobowości prowadzących spowodowały, że przyswajanie wiedzy było czystą przyjemnością. Najważniejsze jednak jest to, że nowe informacje i sposób ich przekazu będę wykorzystywać w mojej pracy zawodowej, a te które do tej pory wykorzystywałam, nabiorą charakteru i jeszcze bardziej ją urozmaicą. Polecam to szkolenie zarówno młodym jak i starszym stażem Sprzedawcom, chcącym się rozwijać, uczyć, aby ich ciężka praca stała się bardziej efektywna i satysfakcjonująca. Dzięki temu szkoleniu łatwiej i lepiej można zrozumieć Klienta, jego potrzeby i znaleźć rozwiązanie na długoletnią współpracę. Wyrazy uznania dla Organizatorów, Prowadzących i władz McHayes&StewardGroup.

Dominika Radziwonka – L&D Sales Executive (Europe&Asia)Bibby Financial Services

Jeśli zabieganym szefom działów sprzedaży zależy na zdobyciu praktycznej wiedzy, świetnych kontaktów oraz pozyskaniu materiałów gotowych do natychmiastowego wykorzystania w codziennej pracy powinien skorzystać z oferty Szkoły Zarządzania Sprzedażą i ukończyć kierunek Zarządzanie Działem Sprzedaży. Oto kilka powodów dlaczego – Przede wszystkim program – jest dopasowany do potrzeb szefa sprzedaży i odpowiada na jego codzienne problemy, traktuje o konkretach bez zbędnego pitolenia o wszytkim i niczym. Kadra – wykłady są prowadzone przez praktyków – z ogromną wiedzą teoretyczną i jeszcze większym doświadczeniem w stosowaniu omawianych zagadnień, ludzi, którzy wiedzą o czym mówią, bo sami przez to przechodzili – żadnych „profesorów – teoretyków” mamroczących do siebie. Organizacja – perfekcyjnie przygotowane materiały, informacje o zjazdach wysyłane z wyprzedzeniem, miłe i zawsze uśmiechnięte dziewczyny skore do pomocy – nie trzeba pamiętać o pierdołach. Uczestnicy – świetna okazja aby poznać fantastycznych ludzi, nawiązać kontakty i wymienić się opiniami, pogadać o podobnych problemach i wyzwaniach. Reasumując – na prawdę warto. Żałuję jedynie, że nie zapisałem się do nich znacznie wcześniej

Paweł Oleksiewicz – Dyrektor HandlowyProsave.pl

Szkoła Zarządzania Sprzedażą to przede wszystkim trenerzy z olbrzymią wiedzą i praktycznym doświadczeniem, a jednocześnie sporym dystansem do siebie i poczuciem humoru. Cykl szkoleń zorganizowany był z niebywałą dbałością o networking podczas spotkań oraz poza nimi, praktyczne materiały do wykorzystania w pracy i nie tylko, miłą i otwartą atmosferę do wymiany poglądów i opinii oraz niesztampowe metody szkoleniowe. Polecam!

Izabela Krzystek – Senior Key Account ManagerHenkel Polska Sp. z o.o.