No cóż, Szkołę prowadzą 4 Żywioły, nawet można powiedzieć, że są jak 4 pory roku, każdy trener jest inny, lecz nie można jednocześnie wskazać najlepszego, właśnie to jest największym atutem tej Szkoły, różnorodność trenerów i ich podejścia do prowadzenia zajęć. Pierwsze szkolenia, gdzie człowiek nie mógł się doczekać następnego zjazdu, dużo „świeżego” spojrzenia na Zarządzanie działem Sprzedaży. Szkoda że już to koniec.

Michał Tatara – Dyrektor ds. Dystrybucji Nowoczesnej i HoReCaTARCZYŃSKI S.A.

Dziękuję serdecznie za możliwość wzięcia udziału i poszerzaniu swojej wiedzy w Szkole Zarządzania Sprzedażą – Zarządzanie Działem Sprzedaży. Szkolenia (poszczególne sesje) w mojej ocenie odznaczały się wysokim profesjonalizmem i zaangażowaniem zarówno organizatorów jak i trenerów. Przekazane treści i wiedzę będę chciał wykorzystać w praktyce, zarządzając moim zespołem sprzedaży. Jeszcze raz bardzo dziękuję i obiecuję, że będę namawiał naszego Prezesa do skierowania kolejnych menadżerów na organizowane przez Was szkolenia.

Tomasz Seremet – Regionalny Dyrektor SprzedażyEcol-Unicon Sp. z o.o.

Poznałem wyzwania jakie wiążą się z efektywnym Zarządzaniem Działem Sprzedaży, a także zdobyłem solidną wiedzę teoretyczną która będzie podstawą moich dalszych działań na drodze do skutecznego Zarządzania Działem Sprzedaży. Udział w szkoleniu umożliwił mi wymianę swoich doświadczeń z koleżankami i kolegami z innych branż, dzięki czemu mogłem nauczyć się czegoś więcej od bardziej doświadczonych managerów. Mam poczucie iż dzięki szkoleniu rozwinąłem swoje kompetencje w zakresie zarządzania zespołem sprzedaży, jestem przekonany, że zdobyta wiedza pozwoli mi na objęcie coraz to większej odpowiedzialności związanej z rozwojem naszych ludzi. Dziękuję Brown-Forman za daną mi szansę, zachęcam wszystkie firmy do tego aby w taki sposób motywowały i rozwijały swoich menedżerów!

Carlos Kruszewski Pinto – Key Account ManagerBrown Forman Polska Sp. z o. o.

Na wstępie chciałbym wszystkim polecić Szkołę Zarządzania Sprzedażą. Wysoka efektywność zajęć, profesjonalne podejście do problemów związanych ze sprzedażą i omówienie wszelkich wątpliwości związanych z nią były przekazywane w sposób bardzo przestępny i zrozumiały. Zajęcia prowadzone przez praktyków a nie teoretyków to jest strzał w 10! Wszystko to skłania mnie do ogólnej bardzo wysokiej oceny przeprowadzonych szkoleń, a zdobyta wiedza na 100% pozwoli na wykorzystanie jej w codziennej pracy.

Artur Wanik – Key Account ManagerBakalland S.A.

Zajęcia to cos więcej niż tylko wykłady prowadzone przez profesjonalna kadrę. Niezależnie od poziomu każdy uczestnik jest w stanie pogłębić lub usystematyzować swoją wiedzę w zakresie sprzedażowym/managerskim. Dobrze dobrany program działań przekłada sie na aktywne zdobywanie nowych technik odzwierciedlając efekty w codziennym trybie działania . Przyjazna atmosfera wpływa na komfortowe uczestnictwo oraz możliwość zdobycia nowych kontaktów i znajomosci. Zdecydowanie polecam ta Szkole Sprzedazy!

Robert Grabarczyk – KAM Key Account ManagerOSRAM

Szkoła Zarzadzania Sprzedaży to jedno z niewielu miejsc w Polsce które w sposób kompleksowy przygotowuje managerów sprzedaży do zarządzania zespołami, motywowania i uświadamiania im roli jaką powinni pełnić w dzisiejszym świecie biznesu. Niewątpliwie ogromnym atutem tej szkoły są wykładowcy, charakteryzujący się dużą profesjonalnością ale również doskonałym przygotowaniem merytorycznym. Ważnym elementem który zasługuje na uwagę jest jakość materiałów dydaktycznych które są przygotowane w sposób praktyczny, wzbogacone o doświadczenia zawodowe wykładowców.  Każdy dział sprzedaży który chce zarządzać w sposób profesjonalny w oparciu o najwyższe standardy powinien mieć okazję uczestniczyć w takich szkoleniach. Dzięki takim doświadczeniom jest w stanie ugruntować swoją wiedzę i systematycznie wprowadzać jej poszczególne elementy w codziennej pracy. Zachęcam do uczestniczenia w Szkole Zarządzania Sprzedażą.

Sławomir Górny – Regional Sales ManagerCOTY

Już od pierwszych minut zajęć w Szkole Zarzadzania Sprzedażą które rozpoczęły się  z Pawłem Pawłowski wiedziałem iż to będą super zajęcia  ktoś spyta dlaczego a to dlatego iż kadra szkoleniowa jest niesamowita każdy z wykładowców ma inne podejście inne spojrzenie na dane zagadnienia potrafią wciągnąć uczestników w dyskusje czy inne formy o których pisać nie będę ( dlatego iż trzeba zapisać się na zajęcia i samemu się przekonać ? ) ale w Szkole Zarządzania Sprzedażą nie tylko zajęcia są na wysokim poziomie ale sama otoczka wokół zjazdów ( no i oczywiście impreza )  i w tym miejscu nalezą się brawa dla Łucji Rawskiej oraz Pauliny Kalickiej za cała to organizacje . Jeśli chodzi o kwestie podania argumentów, dlaczego warto się wybrać to jest ich tak dużo, iż nie starczyło by miejsca, aby je wszystkie wypisać więc napisze w skrócie Atmosfera, która wytwarzają Ci niesamowici ludzie w połączeniu z ich wiedzą oraz doświadczeniem które jest przekazywane na zajęciach jest odpowiednim podsumowaniem. Dziękuje Wam wszystkim i każdemu z osobna za wspaniałe zjazdy i niesamowita wiedze jaka się podzieliście ze mną i z innymi.

Tomasz Ślak – Terytorialny Kierownik SprzedażyHenkel Polska

Na szkolenie zostałem zaproszony niemal z dnia na dzień, jednak nie mogę zapomnieć o mojej pierwszej reakcji – znowu…. Pierwsze chwile po rozpoczęciu zajęć pokazały, że warto było przyjechać i dotrwać do końca. Zajęcia różnorodne zarówno pod względem z merytorycznym jak i sposobu prowadzenia.
Każdy z Wykładowców wnosił niezmierną energię połączona z wiedzą, co dało efekt pełnego zrozumienia nowej wiedzy z zakresu zarządzania i połączeniu jej w całość z już posiadanymi doświadczeniami w działalności zawodowej. Nie sposób też zapomnieć o urozmaiconej formule, która według mnie budowała relacje dzięki czterem dwudniowym zjazdom, gdzie pierwszy typowo poznawczy, drugi integracyjny z dobrze zorganizowanym spotkaniem poza szkola, trzeci to typowy zjazd naukowy, a czwarty co tu mówić magia stresu przed egzaminem.
W kontekście tych słów już poważnie myślę o kolejnych seminariach dla siebie i mojego zespołu wspólnie z Hayes.

Adam Brzeski – Lider RegionuSchneider Electric Polska

Szkoła Zarządzania Sprzedażą to studia, które szczerze polecam wszystkim praktykom sprzedaży, dla wzmocnienia i usystematyzowania wiedzy i umiejętności w obszarze zarządzania sprzedażą. Zajęcia prowadzone są w atrakcyjnej formule przez charyzmatycznych coachów biznesowych. Dobór tematów, dynamika zajęć, utrwalanie nabytych umiejętności podczas praktycznych treningów grupowych oraz e-learningu zadowolą najbardziej wymagających studentów. Niezaprzeczalną wartością studiów jest ich interdyscyplinarny charakter i możliwość wymiany doświadczeń pomiędzy menedżerami sprzedaży z różnych branż i sektorów rynku.  Słowa uznania kieruję również do osób odpowiedzialnych za organizację i koordynację zjazdów, które zadbały o każdy szczegół i komfort wszystkich uczestników.

Danuta Żukowska – Dyrektor SprzedażyTowarzystwo Ubezpieczeń na Życie Cardif Polska S.A.

Udział w Szkole Zarządzania Sprzedażą to świetny sposób na porównanie własnych umiejętności z wiedzą doświadczonych trenerów McHayes&Steward Group.
Osoby prowadzące zajęcia to praktycy, stąd ogromną wartością wykładów jest możliwość poznania doświadczeń innych, na bazie których możliwe staje się doskonalenie własnych kompetencji w zarządzaniu działem sprzedaży.
Wiedza teoretyczna otrzymywana w formie ciekawych i przystępnie napisanych materiałów szkoleniowych od razu może zostać skonfrontowana z posiadanymi już umiejętnościami, a dzięki licznych ćwiczeniom (nawiązującym do realnych sytuacji, jakie mogą pojawiać się praktycznie w każdej firmie) uczestnik jest w stanie wykorzystać zdobyte informacje i zastosować ja w praktyce.
Ciekawie i dynamicznie prowadzone zajęcia, które po prostu nie są nudne, to ogromne atuty całego cyklu szkoleń.
Szkołę Zarządzania Sprzedażą można polecić każdemu managerowi kierującemu działem sprzedaży, chcącemu nie tylko uporządkować lub uzupełnić informacje w obszarze teorii, ale przede wszystkim podnieść własne umiejętności praktyczne.

Grzegorz Piotrowskip.o. Kierownika Zespołu Wsparcia Sprzedaży Biuro Bancassurance i Ubezpieczeń Masowych STUnŻ ERGO Hestia SA