Jesteś na stanowisku:
- Sprzedawca, handlowiec, przedstawiciel
- Doradca klienta, konsultant sprzedaży
- Account Manager
- lub po prostu na co dzień sprzedajesz
Borykasz się:
- Masz zaniżone wyniki, niż oczekujesz ty i firma
- Klienci nie są zainteresowani Toba i Twoją ofertą
- Nie czujesz się pewnie podczas negocjacji
- Klienci Ci odchodzą, a ty nie wiesz dlaczego
I chcesz:
- By Klienci traktowali Cię jako Eksperta
- Więcej Klientów chciało od Ciebie kupować
- Lepiej negocjować i nie dawać rabatów
- Zdobyć Dyplom (synonim MBA sprzedaży)
Jeśli tak – to już zarezerwuj sobie miejsce już dziś!
i ukończ 8-dniowe szkolenie w terminach:
Z każdym kolejnym zjazdem zauważasz wzrost swoich kompetencji
Ramowy
program szkolenia
Przedmiot nr 1:
Postawa i automotywacja sprzedawcy
WYKŁAD 1 | Rola postawy i motywacji sprzedawcy |
WYKŁAD 2 | Prospecting – sztuka pozyskiwania nowych klientów |
WYKŁAD 3 | Zarządzanie sobą w czasie – fundament pracy handlowca |
WYKŁAD 4 | Profesjonalne wystąpienia handlowe |
Przedmiot nr 2:
Psychologiczne aspekty sprzedaży
WYKŁAD 1 | Psychologia klienta (typologia Klientów) |
WYKŁAD 2 | Badanie potrzeb klienta (aktywne słuchanie i zadawanie pytań) |
WYKŁAD 3 | Mowa ciała i prezentacja sprzedażowa |
WYKŁAD 4 | Zachowanie skuteczności handlowca w obliczu stresu |
Przedmiot nr 3:
Sprzedażowa prezentacja oferty (praca na narzędziach)
WYKŁAD 1 | Zasady argumentacji i prezentacji oferty handlowej |
WYKŁAD 2 | Język korzyści (modele PCK – CZK) |
WYKŁAD 3 | Typologia Klientów (wg gotowości do zakupu) |
WYKŁAD 4 | Matryce dla prezentacji oferty (AIDA, SPIN, 5P) |
Przedmiot 4:
Budowanie relacji z Klientem (praca na wartościach)
WYKŁAD 1 | Budowanie relacji biznesowych |
WYKŁAD 2 | Asertywność w trudnych sytuacjach z Klientem |
WYKŁAD 3 | Praca z obiekcjami i zamykanie sprzedaży |
WYKŁAD 4 | Rozwiązywanie konfliktów w sprzedaży |
Zdobądź DPS – Diploma of Practicioner in Sales!
O specjalizacji Master od Sales
Masz szanse jako jeden z nielicznych nie tylko ukończyć fantastyczne szkolenie, lecz i zdobyć jedyny w Polsce Dyplom DPS zaświadczającego ukończenie szkolenia określanego przez wielu absolwentów jako alternatywa do MBA sprzedażowego.
Ile będzie kosztował mój udział w tym szkoleniu?
5900 zł netto
To i tak niewielka inwestycja w porównaniu z tym o ile więcej będziesz sprzedawał. Koszt udziału w tym szkoleniu, zwróci Ci się już przy pierwszych nowo pozyskanych kontraktach.
Myślisz, że nie możesz sobie pozwolić na taka inwestycję? Może dlatego, że za mało sprzedajesz i zarabiasz. Tym bardziej to szkolenie jest dla ciebie!
Dodatkowo otrzymujesz:
komplet materiałów szkoleniowych
Elegancki i obszerny segregator szkoleniowy
który pod koniec szkolenia będzie wypełniony „po same brzegi”. Ponad 250 stron wysokiej jakości materiałów szkoleniowych (z 4 przedmiotów).
Networking i wiedza od 70 innych menedżerów sprzedaży!
Tego nie da się kupić! przez 8 dni będziesz się spotykał, rozmawiał i wymieniał doświadczeniami z grupą ponad 70 innych sprzedawców i menedżerów działów handlowych. Wyobraź sobie ile dzięki temu zdobędziesz pomysłów, inspiracji i rozwiązań i to wszystko w jednym miejscu, na wyciągniecie ręki.
Piotr Kwaśny – Key Account Manager DIY
PPG Deco Polska
Najlepiej wydane pieniądze z budżetu szkoleniowego!!! Dziękuję za czas spędzony z Wami gdyż już po pierwszym zjeździe zainspirowany wykładem wdrożyłem pewne narzędzia w swojej organizacji. Wysoki poziom merytoryczny wykładowców, duża ilość przygotowanych materiałów, praktyczne przykłady i bardzo sympatyczna forma prowadzenia wykładów to Wasza przewaga i siła rynkowa.
Wioleta Jankowska – Key Account Manager
Colian
„Czas spędzony na zajęciach w Szkole Zarządzania Sprzedażą to najlepsza inwestycja w przyszłość i rozwój zawodowy. Szkoła Zarządzania Sprzedażą gwarantuje wysoką jakość szkoleń, zapewnia materiały dydaktyczne do których już nie raz spoglądałam i daje możliwość poznania wspaniałych ludzi. Szczególnie doceniam wartości merytoryczne i praktyczne trenerów oraz ich otwartość, różnorodność charakterów i poczucie humoru, które sprawia…
Paweł Oleksiewicz – Dyrektor Handlowy
Prosave.pl
Jeśli zabieganym szefom działów sprzedaży zależy na zdobyciu praktycznej wiedzy, świetnych kontaktów oraz pozyskaniu materiałów gotowych do natychmiastowego wykorzystania w codziennej pracy powinien skorzystać z oferty Szkoły Zarządzania Sprzedażą i ukończyć kierunek Zarządzanie Działem Sprzedaży. Oto kilka powodów dlaczego – Przede wszystkim program – jest dopasowany do potrzeb szefa sprzedaży i odpowiada na jego codzienne…
Łukasz Tejkowski – Senior Key Account Manager
JTI Polska Sp. z o. o
Szkoła Zarządzania Sprzedażą to jeden z najlepszych kursów, w jakich brałem udział. Uważam, że tematyka poruszana na kierunku „Zarządzanie zespołem sprzedaży” jest niezbędna w pracy każdego managera sprzedaży, który ma pod swoimi skrzydłami zespół handlowców i odpowiada za realizację planów sprzedażowych. Z kolei kierunek „Account Management” jest idealnym wprowadzeniem w kanony pracy z kluczowymi Klientami,…