Andrzej
Niemczyk
Od 25 lat, sprzedaje i kieruje sprzedażą na trudnych, konkurencyjnych rynkach. Był handlowcem, kierownikiem sprzedaży a następnie dyrektorem handlowym w dwóch firmach farmaceutycznych Gedeon Richter i Ewopharma AG. Trener, Coach i konsultant od 15 lat oraz trener trenerów Szkoli największe światowe i polskie firmy. Specjalizuje się w szkoleniach menedżerskich z zakresu budowania własnego autorytetu, przywództwa, odwagi menedżerskiej oraz kierowania zespołem w trudnych sytuacjach.
Sebastian
Sauter
15 lat doświadczeń jako handlowiec, następnie manager sprzedaży m.in. w PTK Centertel (Orange) gdzie kierował 80 osobową strukturą sprzedaży. Prowadzi zaawansowane szkolenia z obszaru „sprzedażowych umiejętności miękkich”. Tworzy autorskie programy szkoleniowe, oparte na celach rozwojowych. Od początku swojego doświadczenia trenerskiego przeprowadził około 600 dni szkoleniowo – konsultacyjnych. Certyfikowany Trener, oraz Coach.
Mariusz
Kędzierski
Od ponad 15 lat zajmuje się szkoleniami i rozwojem kompetencji handlowców. Posiada wieloletnie doświadczenie szefa działu rozwoju i szkoleń w dużej, międzynarodowej korporacji Cersanit/Opoczno, gdzie między innymi, kierował zespołem trenerów wewnętrznych, prowadził działania wspomagające sprzedaż dla największych klientów firmy oraz aktywnie prowadził szkolenia i coaching dla handlowców w kraju i za granicą. Poza tym posiada doświadczenie w sprzedaży usług B2B w branży informatycznej. Jest współautorem dwóch książek o sprzedaży i negocjacjach. Ma za sobą 850 dni szkoleniowych.
Lucy Cieślak – Key Account Manager for Ireland
LUG Light Factory
Szkoła to przede wszystkim profesjonalizm, wiedza poparta doświadczeniem, co w efekcie przełożyło się na dynamiczny sposób prowadzenia warsztatów. Komunikatywność wykładowców, ich poczucie humoru i charyzma wpasowały się w pozytywną atmosferę zajęć. Ciekawe techniki angażujące grupę oraz łączenie wiedzy merytorycznej z wieloletnim doświadczeniem pozwoliło na weryfikacje i eliminację ewentualnych błędów, które często popełniamy w sprzedaży. Dzięki…
Monika Pec – Training Coordinator
Karcher sp. z o.o.
Sukces firmy zawdzięczamy pracownikom wewnętrznym, ale także naszym dealerom i partnerom. Szkoła wspierała naszą sieć dealerską w rozwoju kluczowych kompetencji menedżerskich. Zależało nam, aby nasi dealerzy nabyli umiejętności, które będą pomocne w kreowaniu jeszcze bardziej efektywnej sprzedaży, tak abyśmy mogli utrzymać przewagę konkurencyjną w jakże dynamicznym czasie. Formułę zajęć oceniamy jako wysoce efektywną, interakcje zachodzące…
Piotr Kwaśny – Key Account Manager DIY
PPG Deco Polska
Najlepiej wydane pieniądze z budżetu szkoleniowego!!! Dziękuję za czas spędzony z Wami gdyż już po pierwszym zjeździe zainspirowany wykładem wdrożyłem pewne narzędzia w swojej organizacji. Wysoki poziom merytoryczny wykładowców, duża ilość przygotowanych materiałów, praktyczne przykłady i bardzo sympatyczna forma prowadzenia wykładów to Wasza przewaga i siła rynkowa.
Piotr Szubielski – Starszy Specjalista ds. Dystrybucji
Unilever Food Solutions
Pragnę napisać dosłownie kilka zdań na temat zajęć w jakich brałem udział w ostatnim czasie w Szkole Zarządzania Sprzedażą. Pracuję w branży FMCG już od 15 lat, z racji tego brałem udział w wielu szkoleniach pod kątem sprzedaży, tematyka szkoleń odbywała się na wielu płaszczyznach, byłem przekonany, że już nic nie jest mnie w stanie…
Wioleta Jankowska – Key Account Manager
Colian
„Czas spędzony na zajęciach w Szkole Zarządzania Sprzedażą to najlepsza inwestycja w przyszłość i rozwój zawodowy. Szkoła Zarządzania Sprzedażą gwarantuje wysoką jakość szkoleń, zapewnia materiały dydaktyczne do których już nie raz spoglądałam i daje możliwość poznania wspaniałych ludzi. Szczególnie doceniam wartości merytoryczne i praktyczne trenerów oraz ich otwartość, różnorodność charakterów i poczucie humoru, które sprawia…
Damian Klatta – Regionalny Kierownik Sprzedaży
Pneumat System Sp. z o.o.
”Udział w szkoleniu i prowadzone zajęcia Szkoły Zarządzania Sprzedażą były dla mnie niepowtarzalną okazją do rozwinięcia umiejętności z zakresu zarządzania działem sprzedaży i zespołem. Zajęcia prowadzone przez doświadczonych trenerów – praktyków oraz możliwość wymiany spostrzeżeń wiele wniosły w codzienne życie zawodowe, dużą wartością było również spotkanie z innymi uczestnikami gdzie można było podzielić się bagażem…
Jakub Kwiatkowski – Product Manager Servo&Motion
Mitsubishi Electric Europe B.V.
“To co wyróżnia Szkołę Zarządzania Sprzedażą na tle innych tego typu ofert na rynku szkoleniowym to przede wszystkim ogromne doświadczenie w realnym biznesie prowadzących. Zajęcia i materiały były świetnie przygotowane, sposób prowadzenia był atrakcyjny, sala była wygodna, a grono uczestników pozwalało na zdobycie nowych kontaktów i dzielenie są doświadczeniami, ale bez charyzmy i doświadczenia prowadzących…
Piotr Chojnacki – Menedżer Działu Sprzedaży Detalicznej
YES
“Szkoła Zarządzania Sprzedażą to profesjonalne miejsce, szkolenia oparte są na merytorycznym i kompleksowym podejściu do uczestników z zachowaniem dobrej, miłej atmosfery. Zajęcia prowadzone są w bardzo ciekawy, różnorodny sposób z wykorzystaniem nowoczesnych metod, co gwarantuje duże zaangażowanie obu stron. Cenna wiedza teoretyczna poparta przykładami z praktyki, jest tym co obrazuje bardzo dużą efektywność i jakość…
Grzegorz Piotrowski
p.o. Kierownika Zespołu Wsparcia Sprzedaży Biuro Bancassurance i Ubezpieczeń Masowych STUnŻ ERGO Hestia SA
Udział w Szkole Zarządzania Sprzedażą to świetny sposób na porównanie własnych umiejętności z wiedzą doświadczonych trenerów McHayes&Steward Group. Osoby prowadzące zajęcia to praktycy, stąd ogromną wartością wykładów jest możliwość poznania doświadczeń innych, na bazie których możliwe staje się doskonalenie własnych kompetencji w zarządzaniu działem sprzedaży. Wiedza teoretyczna otrzymywana w formie ciekawych i przystępnie napisanych materiałów…
Danuta Żukowska – Dyrektor Sprzedaży
Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Cardif Polska S.A.
Szkoła Zarządzania Sprzedażą to studia, które szczerze polecam wszystkim praktykom sprzedaży, dla wzmocnienia i usystematyzowania wiedzy i umiejętności w obszarze zarządzania sprzedażą. Zajęcia prowadzone są w atrakcyjnej formule przez charyzmatycznych coachów biznesowych. Dobór tematów, dynamika zajęć, utrwalanie nabytych umiejętności podczas praktycznych treningów grupowych oraz e-learningu zadowolą najbardziej wymagających studentów. Niezaprzeczalną wartością studiów jest ich interdyscyplinarny…