Jesteś na stanowisku:
- dyrektor handlowy / sprzedaży,
- menedżer działu sprzedaży,
- krajowy/regionalny menedżer sprzedaży,
- lub wkrótce obejmiesz, jedno z tych stanowisk
Borykasz się:
- Z tym jak być liderem dla handlowców
- Rekrutacją i zbudowaniem solidnego teamu
- Zaniżoną motywacją i zaangażowaniem zespołu
- Zaniżonymi wynikami twoich handlowców
I chcesz:
- Podnieść swoje kompetencje z zarządzania
- Jeszcze bardziej mobilizować handlowców
- Sprawiać, że zespół będzie sprzedawał więcej
- Zdobyć Dyplom (synonim MBA sprzedaży)
Jeśli tak – to już zarezerwuj sobie miejsce już dziś!
i ukończ 8-dniowe szkolenie w terminach:
Z każdym kolejnym zjazdem zauważasz wzrost swoich kompetencji
Ramowy
program szkolenia
Przedmiot nr 1:
Planowanie i egzekucja operacyjna w sprzedaży
WYKŁAD 1 | Prowadzenie efektywnych spotkań działu sprzedaży |
WYKŁAD 2 | Delegowanie zadań i egzekwowanie ustaleń w zespole |
WYKŁAD 3 | Planowanie budżetu i wyników działu sprzedaży |
WYKŁAD 4 | Kontrola i rozliczanie zespołu sprzedaży |
Przedmiot nr 2:
Rozwój zespołu sprzedaży
WYKŁAD 1 | Rekrutacja i onboarding handlowców do zespołu sprzedaży |
WYKŁAD 2 | Ocena i rozwój kompetencji handlowców |
WYKŁAD 3 | Trening i Coaching – Jak pracować z zespołem sprzedaży? |
WYKŁAD 4 | Rozwój kreatywności indywidualnej w zespole |
Przedmiot nr 3:
Leadership i autorytet menedżera sprzedaży
WYKŁAD 1 | Wartościowy menedżer sprzedaży – jak budować autorytet? |
WYKŁAD 2 | Praktyczne modele przywództwa w dziale sprzedaży |
WYKŁAD 3 | Automotywacja i stres w pracy menedżera sprzedaży |
WYKŁAD 4 | Analiza transakcyjna w kierowaniu działem sprzedaży |
Przedmiot nr 4:
Motywowanie zespołu sprzedaży
WYKŁAD 1 | Motywowanie sprzedawców. |
WYKŁAD 2 | Profile motywacyjne sprzedawców (RMP) a ich efektywność. |
WYKŁAD 3 | Zarządzanie zespołem sprzedaży w zmianie |
WYKŁAD 4 | Wystąpienia biznesowe menedżera sprzedaży |
Zdobądź DPS – Diploma of Practicioner in Sales!
O specjalizacji Master of Sales Management
Masz szanse jako jeden z nielicznych nie tylko ukończyć fantastyczne szkolenie, lecz i zdobyć jedyny w Polsce Dyplom DPS zaświadczającego ukończenie szkolenia określanego przez wielu absolwentów jako alternatywa do MBA sprzedażowego.
Ile będzie kosztował mój udział w tym szkoleniu?
6800 zł netto
To i tak drobny ułamek rocznej sprzedaży zespołu którymi zarządzasz.
Policz, o ile wzrosłyby wyniki twojego zespołu, gdyby Twoja skuteczność (jako ich szefa) wzrosła np. o 20%.
Twój udział w szkoleniu przyniesie twojej firmie, o wiele większe korzyści niż koszt Twojego udziału.
Dodatkowo otrzymujesz:
Elegancki i obszerny segregator szkoleniowy
który pod koniec szkolenia będzie wypełniony „po same brzegi”. Ponad 250 stron wysokiej jakości materiałów szkoleniowych (z 4 przedmiotów).
Networking i wiedza od 70 innych menedżerów sprzedaży!
Tego nie da się kupić! przez 8 dni będziesz się spotykał, rozmawiał i wymieniał doświadczeniami z grupą ponad 70 innych sprzedawców i menedżerów działów handlowych. Wyobraź sobie ile dzięki temu zdobędziesz pomysłów, inspiracji i rozwiązań i to wszystko w jednym miejscu, na wyciągniecie ręki.
Piotr Kwaśny – Key Account Manager DIY
PPG Deco Polska
Najlepiej wydane pieniądze z budżetu szkoleniowego!!! Dziękuję za czas spędzony z Wami gdyż już po pierwszym zjeździe zainspirowany wykładem wdrożyłem pewne narzędzia w swojej organizacji. Wysoki poziom merytoryczny wykładowców, duża ilość przygotowanych materiałów, praktyczne przykłady i bardzo sympatyczna forma prowadzenia wykładów to Wasza przewaga i siła rynkowa.
Wioleta Jankowska – Key Account Manager
Colian
„Czas spędzony na zajęciach w Szkole Zarządzania Sprzedażą to najlepsza inwestycja w przyszłość i rozwój zawodowy. Szkoła Zarządzania Sprzedażą gwarantuje wysoką jakość szkoleń, zapewnia materiały dydaktyczne do których już nie raz spoglądałam i daje możliwość poznania wspaniałych ludzi. Szczególnie doceniam wartości merytoryczne i praktyczne trenerów oraz ich otwartość, różnorodność charakterów i poczucie humoru, które sprawia…
Paweł Oleksiewicz – Dyrektor Handlowy
Prosave.pl
Jeśli zabieganym szefom działów sprzedaży zależy na zdobyciu praktycznej wiedzy, świetnych kontaktów oraz pozyskaniu materiałów gotowych do natychmiastowego wykorzystania w codziennej pracy powinien skorzystać z oferty Szkoły Zarządzania Sprzedażą i ukończyć kierunek Zarządzanie Działem Sprzedaży. Oto kilka powodów dlaczego – Przede wszystkim program – jest dopasowany do potrzeb szefa sprzedaży i odpowiada na jego codzienne…
Łukasz Tejkowski – Senior Key Account Manager
JTI Polska Sp. z o. o
Szkoła Zarządzania Sprzedażą to jeden z najlepszych kursów, w jakich brałem udział. Uważam, że tematyka poruszana na kierunku „Zarządzanie zespołem sprzedaży” jest niezbędna w pracy każdego managera sprzedaży, który ma pod swoimi skrzydłami zespół handlowców i odpowiada za realizację planów sprzedażowych. Z kolei kierunek „Account Management” jest idealnym wprowadzeniem w kanony pracy z kluczowymi Klientami,…